Vraag

Van trap gevallen

  • 13 April 2019
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben van de trap gevallen en heb nu super veel pijn aan mijn arm ik ben bang dat die misschien gekneusd of gebroken is want kan hem lastig bewegen want dat doet super veel pijn wij hebben zo'n lange trap en toen ik naar beneden gestuiterd ben op men arm

5 reacties

Moet ik naar de dokter maar dat wil ik niet want dan moet ik vertellen dat ik van de trap gevallen
Ik denk dat het wel een goed idee is om naar de huisarts te gaan, en van de trap af vallen kan iedereen gebeuren... Er is hier niks ergs of beschamends aan, ook mag de huisarts niet over jou oordelen of het dom was of niet. Waarschijnlijk heeft de huisarts nog veel ergere/ dommere dingen voorbij zien komen.
Veel succes!
Hey!

Ik ben het volledig eens met Alfred P.

Wat is de reden dat je dit niet wilt vertellen?
De arts heeft inderdaad al heel veel vreemdere dingen gehoord dan van de trap vallen, geloof me vrij.
Ik denk dat je er nadien ook spijt van zult hebben als je dit niet laat controleren en het toch erger dan gedacht blijkt te zijn.

Weten je ouders dat je gevallen bent? Zij kunnen eventueel ook al even kijken hoe erg het gesteld is, maar de arts is toch echt het beste!
Zij kunnen ook met je meegaan als je dat wilt hé, je kunt het natuurlijk ook alleen doen als je ej daar comfortabeler bij voelt.

Succes!
Groetjes
Lot
Ik ben naar de huisarts geweest en het is niet gebroken of gekneusd maar het doet wel veel pijn men ouders weten het ook
Super dat je uiteindelijk toch naar de huisarts bent geweest, en ik ben heel blij dat het niets ernstigs blijkt te zijn.
Nu gewoon wat laten uitrusten veronderstel ik.

Groetjes
Lot

Reageer