Vakantie!!! ...en ik ben weer ziek😭

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de aankomende twee weken vakantie... maar heel vaak als ik vakantie heb voel ik me ziek niet echt de hele vakantie ofzo maar toch wel een aantal dagen van de vakantie. Nu begon dit zaterdag de eerste dag van de vakantie pas gisteravond voelde ik me pas weer wat beter. Dus ik lag eigenlijk de hele tijd in bed en kon eigenlijk niets doen. Omdat ik nog in bed plas had ik de afgelopen dagen daarom ook de hele dag een luier om. Opzich vind ik dat niet zo erg maar ik vond het wel wat ongemakkelijk dat mama ook een paar keer mijn luier verschoonde. Ik vond het wel lief dat ze mij hielp maar toch voelde het ook weer vreemd ofzo. Gelukkig voel ik me nu weer wat beter... Maar ik vraag me wel af waarom gebeurt dit nou altijd in de vakantie? Hebben anderen hier ook last van?

 

Groetjes 😘


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Linne01!

Ik denk (weet ik niet zeker) dat tja… soms moeten we even uitrusten na school enzovoort. 
Ik denk dat dit een soort reactie van het lichaam is op rust, omdat:

• vakantie HEEL anders aanvoelt dan school.

• je ritme van wakker worden, naar school gaan en weer naar huis en sporten (als je eraan doet) ook anders wordt in de vakantie

• je hebt gewoon pech (sorry als dit gemeen klinkt, zo bedoel ik het niet), soms raken we allemaal weleens ziek in onze vrije tijd en weten we zelf niet eens wat de oorzaak ervan is!

Ik heb weleens hier inderdaad last gehad in de vakantie een tijdje geleden, ik had geloof ik hoofdpijn en moest overgeven.  

Ik hoop dat ik jouw vraag goed heb begrepen! Als je misschien nog meer vragen hebt kan je ze altijd aan mij stellen!

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Lucienne  ja idd pech... Maar ik had hetzelfde wat jij zegt hoofdpijn en overgeven. Gelukkig voel ik me al weer wat beter en heb met vriendinnen af gesproken om lekker te gaan feesten op Koningsdag! 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Linne01 

Ayyy! Lets go! Veel plezier op Koningsdag!

Reputatie 3
Badge +1

@Linne01  Achjee lieverd jaa in de vakantie ziek zijn is echt rot, en ja door je moeder verschoond worden zou mij denk ik ook een heel raar gevoel geven..... Hoewel ze het natuurlijk ontzettend lief zal bedoelen. Mijn vriend doet hem bij mij regelmatig om, in het begin leek mij het idee heel akward en beschamend maar uiteindelijk bleek het heel intiem te zijn..... Maarja intiem met je moeder op die manier gaat natuurlijk niet haha

 

Anyway fijn dat je weer beter bent en toch een leuke Koningsdag hebt gehad.

Reageer