Vagina probleem

  • 22 October 2015
  • 10 reacties
  • 1131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 jaar en heb een vraagje, 
de laatste tijd komt er een soort wit doorzichtig slijmerig spul uit mijn vagina.
Ik weet niet wat het is en wat ik er mee moet doen.
Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen...
Weet iemand wat het is en wat ik er tegen kan doen? 

10 reacties

^^ Ik heb het elke dag en ben nog niet ongesteld.
Ben een jongen maar ik had het eerst ook. Paar maanden later kwam er echt sperma uit. Niet dat dat gebeurd bij een meisje. Ik had het alleen na het aftrekken dus niet zomaar. Denk niet dat je er iets tegen kunt doen

xx Justforlife
Hellooo,

Dat is heel normaal 🙂 dat  (of moet worden) no big deal ik heb/had het ook, als je een goed eband heb met je moeder zou ik er vragen over stellen als ik jou was zo weet je er meer over en hoef je je niet druk te maken. Maar als je er echt mee zit ga anders naar de huisarts

LOL (Lots Of Love)

M.
daar hoef je niet voor te schamen had ik ook. Is heel normaal kan witte vloed zijn of iets anders niets om je zorgen over te maken en als je er meer over wilt weten.
vraag het aan je moeder die zal het echt niet raar vinden of internet is een oplossing.
Dat heet afscheiding, en elk meisje heeft het. Dusss maak je geen zorgen 😉
Heyy, dat heet idd afscheiding. Vooral voor en na de menstruatie heeft een meisje dit.
Zodra het gaat stinken, en je er dagelijks veel last van hebt, zal ik wel even naar de huisarts gaan. Niet dat er meteen wat hoeft te zijn, maar gewoon voor de zekerheid.
Als tip kun je inlegkruisjes gebruiken, dan zit t niet in je onderbroek, dus ook minder kans op vreemde/ onprettige geurtjes.
Succes xx
Hoi!

Dat is heel normaal hoor! Dat spul is eigenlijk 'schoonmaakmiddel' voor in je vagina, zo houdt ze zichzelf proper. Je kunt inlegkruisjes gebruiken, dan blijft je slipje proper en voel je je frisser.

Groetjes!
Badge
Hey ik heb dit ook gehad! Ik werd een week daarna ongestelt maar het kan ook zijn dat je vaginale schimmels hebt!

Xx
Hoi
mij wil je even zeggen dit is niet raar, ik heb het ook gehad ieder meisje heeft er wel mee te maken, het kan ook betekenen dat je bijna ongesteld word maar hoeft niet. Ik zou het wel aan je moeder vertellen want die kan je er ook meer over vertellen.
x
Is niet raar hoor heeft Mn vriendin ook

Reageer