Skip to main content
Vraag

vaak in broek plassen en luiers nodig

• April 15, 2026
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Robinonpawz
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Robin en ik plas vaak in mijn broek omdat ik het niet voel mijn ouders accepteren het niet en ik heb luiers nodig hoe kan ik die het beste stiekem kopen en dragen zonder dat mijn ouders het door hebben

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 15, 2026

Ik snap het, ik heb het ook al mijn hele leven maar ik heb altijd gevoeld dat ik erg  nodig moet plassen, alleen om het half uur soms en erg, heel erg nodig. Toch proberen met je ouders te overleggen. Niet meteen over luiers praten maar vragen of je naar een dokter mag omdat je er zelf vreselijk last van hebt dat je steeds in je broek plast. Bij de dokter kunnen ze vinden dat het nodig is dat je een luier draagt en dat verteld wordt tegen je ouders.

Robinonpawz
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 16, 2026

Oke dankje voor de tip maar mijn ouders weten niet dat ik dat vaak heb en ik durf het niet te vertellen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 16, 2026

Hebben je ouders er een keer slecht op gereageerd? Dat je in je broek geplast hebt. Ik ken de schaamte ook wel hoor. Ik had hele slechte dagen op de middelbare school omdat ik vaak aan het lekken was (boxer nat, plek in mijn spijkerbroek). Kwam ik thuis was dat al opgedroogd maar gooide mijn vieze kleren in de was zonder wat tegen m'n moeder te zeggen uit schaamte.  Misschien toch proberen tegen je moeder om erover te praten. Misschien heeft ze het ook wel door dat Je problemen hebt want ze wast je kleren waarschijnlijk uit. Als je erge ongelukjes hebt komt er een plasgeur uit de was. Zij weet ook dat jezelf schaamt ervoor, misschien wil ze dat niet verergeren doordat zij erover praat. 

Je kan de schaamte laten verdwijnen als je erover praat en het is goed dat je luiers draagt. Zou erg goed voelen als erin huis geen schaamte is. Dat er gepraat worden van Robin heeft problemen met ophouden dus die draagt een luier.