Skip to main content

Hii,ย 

Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((

ย 

Alvast bedankt :)

Heee @Boterbloempjeeย ,

jeetje wat heftig zeg en wat naar dat ze aan sh doet ๐Ÿ˜” misschien kun je contact met haar opnemen of vragen waarom ze sh doet? In de hoop dat ze toch iets gaat delen.ย 
ย 

Heel veel liefs ๐Ÿ’‹ย 

Hii,

@Tropicanaย .. nou ja het is een beetje lastig uit te leggen allemaal, maar heeft wel ooit gezegd dat het door een opstapeling van dingen komt en weet dat ze het al paar jaar doet, maar helaas dit jaar veel meer en heb weinig contact met haar en binnenkort zal ik waarschijnlijk toch niks meer horen of haar zien, want ik ga verheugd.. beetje lastig allemaal maar ja heb gewoon spijt en dat vind ik het ergste..๐Ÿ˜ฃ en ligt aan mezelf ook gewoon.ย 

ย 

@Cantaloupeย .. sorry dat ik je niet goed heb begrepen๐Ÿ˜•

ย 

Veel liefs โค๏ธ

Hai,

wat naar๐Ÿ™

misschien kan je een keertje nog bij haar langs? Zij kan het misschien ook moeilijk vinden om weer wat tegen je te zeggen. Denk dat als jullie elkaar weer zien het wel goed komtโค๏ธ iedereen doet wel eens wat fout en kan ook dat je het zelf erger vind dan het is,

lukt school eigenlijk al weer een beetje?,

liefs van mij๐Ÿค—

Hii,

@Cantaloupe.. ik kan niet bij haar langs, maar vind het ook een beetje lastig om het hier nu uit te leggen ๐Ÿ˜ฌ. School gaat wel weer hoor, ga nu 2 dagen 2/ 3 uur heen en langzaam aan weer elke dag.ย 

Bedankt voor het vragen! ๐Ÿ™‚

Liefs ๐Ÿค—

Hai,

snap ik๐Ÿ™ย 

Fijn dat school wel weer wat lukt๐Ÿค—,

liefs L.

Hee @Boterbloempjeeย ,

ach wat heftig dat ze al langer bezig is met sh๐Ÿ˜ฃ het klinkt wel alsof je misschien denkt dat het erger is dan het is, maar weet in elk geval dat jij/ niemand daar invloed op heeft hoe erg het ook is dus dat moet je jezelf ook echt niet gaan verwijten ๐Ÿ˜• en denk ook niet dat ze je dat heel erg kwalijk neemt.. het is trouwens wel fijn om te horen dat school weer wat beter gaat, hoop dat het zo blijft en langzaam aan weer meer lukt. Je kunt het ๐Ÿ’ช๐Ÿป

ย 

veel liefs ๐Ÿ’‹ย 

Hii,

@Tropicanaย ..ย  het is ook niet zo dat ze het mij kwalijk neemt, maar ik mezelf wel omdat ik al wel van paar dingen af wist en wel gewoon heel stom tegen haar heb gedaan ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ž verder is het lastig uit te leggen........ ๐Ÿ˜ฌ

Heee,

ahww maar als ze verder niet boos op je is, zou ik juist opgelucht zijn en het achter me proberen te laten. En dingen gebeuren nou eenmaal dus probeer het in ieder geval achter je te laten. Bedoel het goed hoor ๐Ÿ˜˜

ย 

veel liefs ๐Ÿ’‹ย 

Hai,

sluit me aan bij tropicana, niet te streng voor jezelf zijn hoor๐Ÿค—

liefs van mij

Hey @Boterbloempjeeย  ik vind eig dat jij juist een groot compliment verdient omdat je zo betrokken bent en je zo bekommerd om iemand waar je om geeft! Je hoeft jezelf helemaal niets te verwijten hoor ๐Ÿ˜˜!ย 

Liefs, Tover xxx

Hii,

Misschien ben ikย  ook gewoon te snel in paniek...๐Ÿ˜•

Maar iig bedankt @Tropicana@Cantaloupeย @Tover01ย โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

ย 

Liefs ๐Ÿค—

Reageer