Skip to main content

Hii, 

Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((

Alvast bedankt :)

Heyy lieve @Boterbloempjee,

Sorry dat ik zo weinig reageer op je topic ik weet niet zo goed wat voor tips ik moet geven.. Gelukkig geven de anderen al heel veel goede tips waar ik me helemaal bij aansluit! :)

Ik hoop dat je klachten snel verwijden want het lijkt me echt niet fijn voor je. Veel sterkte en beterschap!🍀🤗

Liefs, ItsJustMe <3

Hii,

Bedankt voor de reacties! ❤️

@Tover01 .. als ik verschillende soorten thee ga drinken, komt het er uiteindelijk weer uit.  En ik heb wel ijzertekort en ook Ijzertabletten en dat helpt wel een beetje. 😊

@Cantaloupe .. bedankt zal het proberen! 🤗

@ItsJustMe , is niet erg hoor als je weinig reageert. 😊 ( het is geen verplichting ofzo) 😉

Liefs 🤗

Hai,

misschien kan je ook bij ontbijt-lunch-avondeten een glas drinken nemen, als je dat nog niet doet? Dan is dat een vast moment en gaat dat misschien ook makkelijker🙂

groetjes🤗

Hii,

@Cantaloupe .. ik vind het lastig om bij ontbijt en avond eten te drinken. Meestal eet ik dan minder of het valt niet goed samen dat het er dan weer uitkomt. 

Maar alsnog bedankt! 🤗

Liefs ❤️

Hai,

weet je huisarts dat je dan moet overgeven? dat lijkt me niet echt normaal😕☹️

liefs

Hii,

@Cantaloupe .. nee de huisarts weet dat niet. En het overgeven is soms, dus niet altijd. 

Liefs 😊

Hai,

je kunt het beter wel zeggen denk ik, ook soms is niet echt normaal en het zou eigenlijk alleen moeten als je echt veel tegelijk neemt of ziek bent😕 liefs😘

Hai lieve @Boterbloempjee ,

hoe gaat het nu met je?

Liefs van mij😘

Hii

@Cantaloupe... Sorry beetje later.. Qua flauwvallen gaat het wel redelijk maar ik ben er pas achter gekomen dat het niet goed gaat met iemand in mijn omgeving. Ik weet dat haar gisteravond een heftig iets  is overkomen waar ze veel last van heeft en  wat 1 van haar leefredenen was, maar ik ben nu wel gewoon heel bang dat ze zichzelf iets aan doet want ze reageert niet meer..verder wil ik hier niet téveel op in gaan ook in verband met privacy, maar ik zit er nogal mee.

Bedankt voor het vragen 💖

Liefs 🙂

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3

Hai @Boterbloempjee ,

wat super erg😥 heel veel sterkte❤️

dit klinkt misschien heel raar maar eigenlijk klinkt je verhaal wel herkenbaar😓 bij een vriendin van mij was gisteren ook iets heel heftigs en sindsdien  heeft ze niet meer gereageerd.😖

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3

Heee,

ach jeetje wat heftig zeg lieve @Boterbloempjee😔. Gelukkig gaat het wel een beetje met het flauwvallen. En wat rot dat jij @Cantaloupe dat ook had 🙁. Hoop dat jullie snel weer wat horen.

veel sterkte en liefs 💋 

Hai @Tropicana ,

dankje, gelukkig heb ik al weer wat gehoord❤️

Hii,

Gelukkig heeft je vriendin weer gereageerd @Cantaloupe was ze wel al die tijd veilig? Ik heb zelf nog geen reactie maar heb wel een briefje geschreven en voor de zekerheid nóg  een bericht via sociale media gestuurd.  Hoop dat ik dan wel wat hoor.. anders denk ik wel dat mis is.

Liefs 🤗

Hoi!!!

Ik ben ook een keer heftig flauwgevallen. Ik stond bovenaan een 5m hoge metalen buitentrap tijdens de lunchpauze in groep 8 nog. Ik wou zeggen dat ik duizelig werd en terwijl ik het zei viel ik flauw naar beneden. Ik had 2 gaten in mijn achterhoofd, een zware hersenschudding en een gebroken arm. De dokter gaf me een paar tips en zei hoe het kwam.

1. je kan het vaak merken doordat je duizelig word en dan moet je meteen gaan liggen of anders zitten. Dan is de val minder pijnlijk. 
  1.  het komt waarschijnlijk als je een meisje ben, dat ongesteldheid eraankomt.

Heel veel succes!

Hai,

wat super naar voor je😣☹️ hoop met je mee❤️ 

wil er verder even niks over kwijt sorry😕 

liefs😘

Hallo, 

Dit heb ik zelf ook, de dokter zei een combination van dingen. Hitte, stress, voeding. Ik weet niet of het voor jou anders is 

Een dextrotje nemen als je het aan voelt komen en genoeg water drinken helpt mij. 

@Boterbloempjee Hai ,

heb je al iets gehoord? Hoop het😘

Hii,

@Cantaloupe .. ja hoor heb weer contact met haar. En ik ben niet echt vriendinnen met haar, maar we kennen elkaar wel goed van eerder en ik heb het gevoel maar weet het eigenlijk wel zeker dat ze iets verbergt en ik ben gewoon heel bang. Toen we hadden gepraat gaf ze wel aan dat ze eigenlijk helemaal geen zin meer heeft voor iets en daar liet ze het bij. ergens heb ik ook spijt van bepaalde dingen, verder durf ik er niet veel over kwijt hier. 😕😞

Bedankt voor het vragen hoor🤗 ❤️

Hai wat naar😥  misschien verteld ze later nog wel meer of komt het gewoon door dingen wat je al weet😕

Reageer