Hii,
Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((
Alvast bedankt :)
Hii,
Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((
Alvast bedankt :)
Heyy lieve
Sorry dat ik zo weinig reageer op je topic ik weet niet zo goed wat voor tips ik moet geven.. Gelukkig geven de anderen al heel veel goede tips waar ik me helemaal bij aansluit! :)
Ik hoop dat je klachten snel verwijden want het lijkt me echt niet fijn voor je. Veel sterkte en beterschap!
Liefs, ItsJustMe <3
Hii,
Bedankt voor de reacties!
Liefs
Hai,
misschien kan je ook bij ontbijt-lunch-avondeten een glas drinken nemen, als je dat nog niet doet? Dan is dat een vast moment en gaat dat misschien ook makkelijker
groetjes
Hii,
Maar alsnog bedankt!
Liefs
Hai,
weet je huisarts dat je dan moet overgeven? dat lijkt me niet echt normaal
liefs
Hii,
Liefs
Hai,
je kunt het beter wel zeggen denk ik, ook soms is niet echt normaal en het zou eigenlijk alleen moeten als je echt veel tegelijk neemt of ziek bent liefs
Hai lieve
hoe gaat het nu met je?
Liefs van mij
Hii
Bedankt voor het vragen
Liefs
Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3
Hai
wat super erg heel veel sterkte
dit klinkt misschien heel raar maar eigenlijk klinkt je verhaal wel herkenbaar bij een vriendin van mij was gisteren ook iets heel heftigs en sindsdien heeft ze niet meer gereageerd.
Tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3
Heee,
ach jeetje wat heftig zeg lieve
veel sterkte en liefs
Hai
dankje, gelukkig heb ik al weer wat gehoord
Hii,
Gelukkig heeft je vriendin weer gereageerd
Liefs
Hoi!!!
Ik ben ook een keer heftig flauwgevallen. Ik stond bovenaan een 5m hoge metalen buitentrap tijdens de lunchpauze in groep 8 nog. Ik wou zeggen dat ik duizelig werd en terwijl ik het zei viel ik flauw naar beneden. Ik had 2 gaten in mijn achterhoofd, een zware hersenschudding en een gebroken arm. De dokter gaf me een paar tips en zei hoe het kwam.
Heel veel succes!
Hai,
wat super naar voor je hoop met je mee
wil er verder even niks over kwijt sorry
liefs
Hallo,
Dit heb ik zelf ook, de dokter zei een combination van dingen. Hitte, stress, voeding. Ik weet niet of het voor jou anders is
Een dextrotje nemen als je het aan voelt komen en genoeg water drinken helpt mij.
heb je al iets gehoord? Hoop het
Hii,
Bedankt voor het vragen hoor
Hai wat naar misschien verteld ze later nog wel meer of komt het gewoon door dingen wat je al weet
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.