Hii,
Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((
Alvast bedankt :)
Hii,
Ik val de laatste tijd regelmatig flauw, heeft iemand misschien een idee hoe ik dit optijd kan stoppen? Heb ergens wel een idee waar het door komt... :((
Alvast bedankt :)
Hey! Wat vervelend en het lijkt me ook schrikken.Misschien moet je toch even naar je huisarts? Als je al een gevoel hebt waar het aan ligt zou je dat erbij kunnen vertellen hopelijk kan die arts je dan wat geven. Of dat je iets kunt doen qua eten of drinken ofzo. Ik hoop dat je er iets mee kunt en dat het over gaat.
Liefs Tover xxx
Heyy,
Wat eng zeg! Ik zou idd zoals
En misschien heb je nog wat aan deze link daar staan ook wat tips in: https://www.thuisarts.nl/flauwvallen/ik-ben-flauwgevallen
Ik hoop dat het snel over gaat!
Liefs, ItsJustMe <3
Hii,
Hey! Flauwvallen kan door van alles komen, zoals te weinig water drinken, niet genoeg eten, stress of misschien iets anders. Zorg dat je genoeg drinkt, regelmatig eet, en niet te snel opstaat als je ligt of zit.
Als je wel een idee hebt waar het aan ligt, is het sowieso slim om even langs de dokter te gaan, die kan het checken. Als het vaker gebeurt, zou ik het sowieso laten nakijken, better safe than sorry, toch?
Hai,
Wat naar. Waardoor denk je zelf dat het komt? Heb je al eens bloed geprikt?
Hoop dat je er snel van af bent.
Hee
Het flauwvallen kan ook komen doordat je te weinig eet of slaapt… hoe laat ga je eigenlijk slapen en sta je op? En heb je ook dat je op school flauwvalt?
veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat
Hii,
Hoi, het is oke dat je het hier niet deelt zat misschien ook een beetje te pushen omdat je het anders wrs wel in je berichtje had geschreven, sorry Weet je huisarts het wel?
Hii,
Oh Ik heb 2 huisartsen, misschien als jij dat ook hebt dat je op een dag kan gaan dat die andere werkt, en dat die wel iets doet.
Hey,
Flauwvallen kan door heel veel dingen komen, waarschijnlijk komt het bij jou voort uit het te weinig slapen en stress. Wat voel je vooraf? Heb je honger en krijg je daardoor een flauwte? Of heb je het misschien heel warm? Of hyperventileer je?
Dit kunnen allemaal oorzaken zijn maar wat misschien belangrijker is, hoe ga je daar nu met om. Ikzelf ga altijd optijd zitten, beter te vroeg dan te laat. En misschien kan het je wel helpen als je zoiets voelt opkomen om een dextro (druivensuiker) te nemen. Dat geeft je snel terug een beetje energie.
Sterkte!
Liefs
Anoniem789
Hii,
Liefs
Hai,
jeetje dat klinkt heftig kan je huisarts je niet doorsturen?
Hii,
Heee lieve
dat lijkt me heel naar en heftig zeg, kan het misschien ook te maken hebben met je gewicht? Hoeveel weeg je eigenlijk? En ben je wel eens bij een cardioloog geweest?
sterkte en veel liefs
Hii
Liefs :)
Hai,
hoeveel drink je eigenlijk op een dag? liefs
Hii
Liefs
Hai
dat is wel erg weinig. Zou meer lukken, misschien gewoon water? en wat meer verspreid op de dag, of dat je s ochtends een fles neerzet? liefs
Hii,
Sorry
Liefs
Hai
dat snap ik wel kan je niet met een soort schema werken met vaste tijden dat je wat drinkt? of dat je briefjes ophangt dat je er aan denkt? dan went het misschien wel na een tijdje en denk je er zelf aan, en misschien kan je een topic maken dat je vraagt of iemand tips heeft om meer te drinken?
liefs terug
Hii,
Bedankt voor je goede tips lieve
Nogmaals bedankt:)
Liefs
Hey lieve
Hier kun je ook nog veel info lezen! Veel sterkte en beterschap!
Liefs Tover xxx
-onnodige quote verwijderd-
ik zou naar de dokter/huisarts gaan. als je al een beetje aanvoelt dat je duizelig word ga dan op de grond zitten waar je je niet pijn kan doen (sorry als ik iets fout heb ik val echt nooit flauw..)
Hai ,
ik drink vaak icetea zonder prik, dat gaat makkelijk naar binnen en is lekkerder dan gewoon water vind ik, dus misschien ook nog een idee?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.