Skip to main content
Vraag

Update over mijn zwangerschap

• April 17, 2026
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii allemaal! 

Laatst vertelde ik dat ik op een begeleide woongroep woon en zwanger ben! Ik ben momenteel 37 weken zwanger en over iets minder dan 3 weken uitgerekend!💕🥹 

Ik heb last van oefenweeën en de baby is al heel erg ingedaald. Mijn vluchttas is al ingepakt, die heb ik laatst samen met mijn begeleidster ingepakt! Ik ben eigenlijk heel erg nerveus en bang voor de bevalling, maar ik heb een goede bevallingsplan opgesteld samen met mijn vriendje en begeleidster! 

Zijn er nog mensen die tips hebben voor de bevalling of wat ik echt niet mag vergeten? Ik twijfel heel erg of ik een ruggenprik wil... 

Xx Suzeh! 

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 17, 2026

Tips heb ik niet maar ik wens je een vlotte bevalling en een wolk van een baby.  Ik ben zeker dat je ouders ontzettend blij  zullen zijn met hun kleinkind.

Dikke knuffel sis, L

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 17, 2026

Veel liefde en geluk met je baby'tje en heel veel succes bij de bevalling. Tips weet ik niet maar luister maar goed naar de  hulpverleners en arts en de mensen die je helpen! Dan komt het goed! 😘

Liefs, Tover xxxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik heb niet veel tips, maar ik zou wel aangeven dat je wel erg nerveus en bang bent voor de bevalling, zodat er rekening mee gehouden word tijdens de bevalling en ervoor. Je twijfel over een ruggenprik zou je ook kunnen bespreken zodat je er echt zeker van bent wat je wil, geeft denk ik wat meer rust🙂

Wens je veel succes met de bevalling♥️