Uiterlijk

  • 16 September 2018
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben een jongen van 15 hoor in het 4de en zit in het 3de. Ik zit nog 3de jaars c met voetbal en heb nu 2 jaar langer in een team gezeten waar ik niet hoor. ik zou 2de jaars b moeten zijn maar ik wordt in mijn voetbal team steeds te klein ben om iets te doen enzv.
Want ik ben niet zo groot kwa lengte en dat cind ik zelf iritant
Op school heb ik het gevoel dat ik een beetje weg geduwd woedt omdat ik me anders gedraag . Die kinderen zijn fries en praten steeds fries terwijl ik totaal niet fries kan en dat vind ik best irritant.
Ik voel mij ook best onzeker over mijn uiterlijk ik ben blond met blauwe ogen en ik ben niet dun maar ook niet dik er werd vroeger altijd achter na geroepen omdat ik dikke billen heb als een meisje en dat maakt mij onzeker.
Mensen miss tip hoe ik minder onzeker wordt over mijn uiterlijk en miss dan ook beter in de groep pas en of 177cm klein is voor een jongen van 15

5 reacties

Hey Anonymous,

Je bent onzeker over je uiterlijk. Ik vind 177 cm een redelijk gemiddelde lengte. Op deze site kan je zien dat je zelfs zo'n drie centimeter boven het gemiddelde zit.

Vervelend dat de kinderen op jouw school steeds Fries praten, terwijl jij dat niet spreekt. Zou je hen af en toe kunnen vragen om Nederlands te spreken, zodat jij mee kan praten?

Blond met blauwe ogen, dat klinkt prima. Niet fijn dat er vroeger opmerkingen gemaakt werden over je billen. Jammer dat die opmerkingen je onzeker hebben gemaakt.

Zitten er op jouw school kinderen met dezelfde interesses als jij? Vaak is het makkelijker om een gesprek met iemand aan te koppelen, als jullie een gemeenschappelijke interesse hebben.

Groetjes
Kenshin
Ehm ik hou van autos maar ik vind het moelijk want als ik vraagbkan je stoppen met fries praten doen ze het juist meer terwel ik 3mjongens en 1 meisje echt aardig vindt maar ja
Hi, miss kan he fries gaan leren?
Ten eerst dat doe ik niet ik ben een groninger van mezelf
Tenntweede het is erg moelijk om teleren want je krijgt alleen in het eerst fries daarna niet meer
Wat vervelend dat ze opzettelijk doorgaan in het Fries. Ze zouden moeten begrijpen dat dat niet fijn is voor jou. Is het misschien een idee dat jij het gesprek begint in het Nederlands? Het kan dat je vrienden dan in het Nederlands meegaan in het gesprek.

Reageer