Uiterlijk

  • 18 June 2018
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb al een topic gehad over dat ik onzeker ben over mijn jonge uiterlijk (ik ben 15 maar mensen schatten me vaak 10), ik heb gesolliciteerd ergens maar ik werd niet aangenomen. Ze zeiden dat de uren vol stonden gepland met andere nieuwe meiden en dat ik het over een jaartje beter opnieuw kan proberen. Maar toen ik daar kwam voor de sollicitatie keken ze me echt zo aan van wat doe jij hier jij bent nog te jong dus ik denk eigenlijk dat ik niet ben aangenomen door mijn uiterlijk. Ik baal er zo van elke dag weer dat ik er zo jong uit zie en heb het idee dat geen een jongen mij leuk gaat vinden.. heb trouwens al geprobeerd om er ouder uit te zien: kleding, make up maar het werkt allemaal niks.

Iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan?

3 reacties

Hi anoniem,
Kan het zijn dat het aan je gedrag ligt? Ik zou voor de rest eigenlijk niet weten hoe je hier mee om kan gaan, sorry?❤️
Weetje wat het is.. jij lijkt jonger maar ik heb een grote neus. so what. Kan jij veel aan je uiterlijk doen. Jij vindt echt wel een leuke kerel want weetje.. als hij je echt leuk vind dan maakt het hem niks uit dan je er wat jonger uit ziet. Je bent top en super stoer. -Roos
Hoi!

Vooral je gedrag bepaalt of je als volwassen beschouwd wordt. Kleding kan tonen wat voor iemand je bent, aangezien kleding vaak een "weerspiegeling" is van je persoonlijkheid. Make-up kan helpen, maar overdreven make-up kan dan weer in je nadeel spelen.

Vooral je gedrag dus. Dat je niet aangenomen werd bij die job, kan ermee te maken hebben dat andere kandidaten bijvoorbeeld meer ervaring hadden dan jij. Dat is pech hebben, maar het betekent niet dat je nergens aangenomen kan worden. Blijven proberen zou ik zeggen.

Veel jongens kijken naar meer dan alleen uiterlijk. Daarbij, dat je er jong uitziet, hoeft niet te betekenen dat je minder aantrekkelijk bent.

Groetjes
x

Reageer