Skip to main content
Vraag

twee verschillende sokken aan doen

• August 17, 2025
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb sinds laatste tijd eigenlijk heel vaak alleen maar 2 verschillende sokken aan en dan niet alleen zwart en wit aan maar met meer kleuren. want ik vind dit verder best wel grappig en leuk eigenlijk maar sommigen mensen kijken dan zo raar 

Is dit normaal?
En doen er meer mensen dit?  

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 17, 2025

Ja hoor, doe ik ook vaak. Is toch gewoon leuk :)

Yodema
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 17, 2025

Heehee,

Helemaal niet gek hoor! Juist lekker vrolijk!! Er zijn echt genoeg mensen die dit doen. Van leuke sokken wordt ik altijd vrolijk. Dus ik zou zeggen lekker blijven doen als jij dat leuk vindt!

Als mensen raar naar je kijken daardoor snap ik dat je dat vervelend kunt vinden. Als je het echt te vervelend vind kun je ook kortere sokken aandoen? Die vallen misschien wat minder op. Maar ik zou het vooral lekker zo doen zoals je zelf wilt.

-Yodema

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

“Update” 

ik draag nog graag altijd 2 verschillende sokken. Draag vandaag eentje met hotdogs en een met gewoon lang wit. Maar nu begint mijn vriendin dit dus ook leuk te vinden en begint zij hier ook mee🥰. Ik ben gwn heel blij dat ze dit accepteert aan mij en zelf dan ook nu meedoet daarin. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

@Arclight22 dat is fijn! 🙃

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Is 2 verschillende sokken ook geen actie om aandacht te vragen voor mensen met mentale problemen? World sock day of zo.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

@Diana ja wereld down syndroom dag op 21 maart daar begon het voor mij vorig voor mij ook mee en sindsdien draag ik vaker dus ook 2 verschillende sokken