Transgender en onzeker over mijn lichaam

  • 27 January 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben heel erg onzeker ik ben namelijk transgender en niemand wil daarom met me hebben jullie tips??

3 reacties

"niemand wil daarom met me"
Weet jij zeker dat het daar aan ligt?
Het kan namelijk ook zo zijn dat mensen op dit moment überhaupt niet naar een partner zoeken.
Hoi!

Je bent transgender en onzeker over je lichaam. Je zit in de puberteit, en dan neemt onzekerheid vaak toe, en ik begrijp dat het nog verwarrender kan zijn als je transgender bent.

Zoals @MensPersoon zegt, ligt het niet per se aan dat je transgender bent dat je misschien wat minder aandacht krijgt. Ik ben geen transgender, en krijg ook geen aandacht.

Misschien ben je de juiste persoon nog niet tegengekomen. Ik begrijp dat het fijner was geweest als je elke week een liefdesbrief in je locker vond, maar maak je geen zorgen. Je bent nog jong en er kan nog van alles gebeuren.

Ga je niet aanpassen om meer aandacht te krijgen. Je bent mooi als je jezelf bent, en als je jezelf bent, zul je de juiste personen voor jou aantrekken. Het is slechts een kwestie van tijd.

Groetjes
x
Lieverd, dat is echt niet waar dat niemand met je wil,
Ik vind trans boys zelf aantrekelijker en ik ken een meid, ook trans die een lekkere en lieve vriend heeft die het niks uit maakt.
Onzeker ben ik ook maar je moet gewoon niet te veel (24/7) bezig zijn met jezelf en wat andere van je vinden.

Reageer