Vraag

Transgender

  • 29 December 2016
  • 12 reacties
  • 647 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hiii

Ik ben een biseksuele transgender meid ( ik ben nu nog een meisje)
En ik vroeg me af of iemand een leuke jongensnaam weet en hoelang dit proces zal gaan duren want ik heb echt geen geduld...

X nikki

12 reacties

Jongensnamen zijn zo te vinden, vraag t op op google en je krijgt meer dan 476000 resultaten !

Over het proces.. ik weet niet hoe oud je atm bent maar ook dit kun je op google vinden, aangezien ik uit je bericht opmaak dat je een FTM transgender bent weet ik alleen dat je Testosteron (soiets) kan inspuiten (hier weet ik de leeftijd niet voor). Voor de operaties moet je achtien zijn en ze gaan kijken of je echt transgender bent en je wel echt eem jongen voelt/bent.


Ik zou zeggen google het nog even voor de zekerheid allemaal en veel succes nog 🙂
Hi
Bedankt voor je reactie!
Ik heb al heel veel op Google gekeken maar dat helpt mij niks...en ik ben op dit moment 15 jaar oud
x Nikki
Je meisjesnaam is Nikki correct?
Is simpel Nick dan gewoon niet een goede naam?
Of moet ik even me creatieve hersendeel aanzetten om een naam te bedenken;)
Hoi!

Als je naam nu Nikki is, kun je je naam misschien veranderen in Nico of, zoals Angovis hierboven zegt, in Nick ofzo. 🙂
Ik heb geen idee hoelang het proces gaat duren, hangt van jezelf af denk ik, hoe snel je wilt gaan.

Groetjes
x
Bedankt voor de suggesties maa mijn oom heet Nick dus dat gaat m niet worden... Ik vind persoonlijk Jerrick en Justin wel mooie namen maar ik ken al iemand die Justin heet 😕
Ik las Jerk 😉 sorry had FF een Klein leesfoutje
Namen die veelal gebruikt worden vooral bij transgenders
Sky
Theo
Jordan
Pim (in Nederland vooral ;))
Mathias/Matthijs
Kai
Sam
Derrick
Neo
Mijn buurjongen heet Nicky.. misschien een optie ?
Mathijs (met 1 T potverdorie) is inderdaad een mooie naam tekst gewijzigd door de kindertelefoon
T duurt met ombouwen en hormonen al twee jaar.daarbij eerst twee jasr therapie om te kijken of je t echt wilt. Daarna kun je je geslacht laten veranderen. Ben je onder de achtien moet je naar amsterdam en anders naar groning of adam. Ik ken de struggles, maar dan andersom. Successs xxx sophiee
hey, ik heb even zitten googlen op namen, ik vind dit persoonlijk best leuke namen.
het is maar een tip, kies uiteindelijk wat jij zelf wilt

Davey Seppe
· Boaz Enzo
· Ryan
· Cas
· Alex
· Luke
· Tycho
· Bryan
· Storm
· Björn
· Wesley
· Axel
· Jimmy
· Donny
· Menno
· Levi
Reputatie 1
Badge +1
Hee!

zelf vind ik noah, kai en kes hele leuke namen (:

veel succes!
Badge
Hi!

Je zei: “ x Nikki.” Dus miss is Nick een leuke naam?

Ik zeg maar wat (:

van,
Anoniem

Reageer