Skip to main content
Vraag

tips voor puberjaren

• April 6, 2026
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal hebben jullie tips hoe ik nog meer kan genieten van puber jaren die ik nog heb 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 7, 2026

ik ben nog niet echt aan het puberen dus ik heb nog langer dan jij. haal alles uit de dag en geniet van elk moment.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 7, 2026

Veel van het mooie weer genieten, strand enzoo, weinig gamen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 7, 2026

@DJEE 

@Klaas2  dankjewel 

Forum|alt.badge.img

speel veel party music op grote speakers af  of luister naar van dat 2016 music zoals let me love you op een speaker natuurlijk ik ben 14 dus ik ben al aan het puberen en dit is wat ik vaak doe het is echt leuk

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2026

Hey, goede vraag ik denk daar ook wel eens aan. Er is nog tijd zat in het leven om "volwassen" te (moeten) zijn en met allerlei zakelijke dingen te dealen. Hoewel ik thuis al wel van alles van mn moeder daarover leer en mee kijk hoef ik dat natuurlijk nog niet zelf. En ik probeer soms nog lekker "kinderlijk" te spelen, lol maken, stoeien, kleden etc. Muziek knetterhard als ik alleen thuis ben soms 🤭 lekker gek doen, kleding zoals ik zelf wil dus soms ook met gekke combinaties en kleurtjes, ik weet niet eens hoe ik het moet uitleggen maar gewoon doen wat je gevoel zegt ( natuurlijk wel leuk en grappig) . Soms zegt mn meisje wel van jij wordt nooit volwassen 😂😁😊 dat dus.  Ik weet natuurlijk heel goed dat veel dingen in het leven serieus genomen moeten worden maar ik wil gewoon nog ff lekker kind zijn, dat bedoel ik eig. En ook een onderdeel van het genieten van je puber jaren vind ik het extra goed opletten op alles wat je voor het eerst (of laatst kan ook) meemaakt omdat je ouder wordt en groeit bijvoorbeeld. Kleren die te klein worden, stem die iets veranderd (bij mij nu bezig), dingen die je meemaakt. Zulke momenten. Misschien kun je een soort dagboek of foto of vlog serie maken waar je hierover vertelt. Leuk en lol voor later.

Liefs, Tover xxx