Skip to main content
Vraag

tips voor ongesteldheid AUB

• October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

oke dus ik ben op dit moment (heerlijk getimed geweldig!!!) ongesteld🥲

Ik ga (niet helemaal, ik stel me een beetje aan😗) dood van de buikpijn en ik voel de hele tijd het bloed eruit lopen

Ik sport dus best veel (gewoon voor de leuk, maar ook competitie enzo) maar met die buikpijn is dit erg moeilijk vol te houden. Mn coach die is dus zegmaar nogal sportief en wil dus weinig pauze geven (nu heb ik wel een beetje schijt aan mn coach en pak ik gewoon water wanneer ik het nodig heb want hydratatie mensen!!!!)

Maar ja ik wil dus wel een beetje normaal leven tijdens ongesteldheiddagen, heeft iemand tips??

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Ik herken je! Die buikpijn is echt niet normaal soms, ik voel me dan ook echt slecht soms. ik sport ook best veel maar als ik ongesteld ben doe ik gewoon rustiger aan, warmtekussen is echt m’n fav dan, en veel water en chocola helpt ook.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Girll ik herken je! Ongesteldheid is zo vervelend...!

Ergste is dat ik paardrijden en reddingszwemmen doe, en ik gebruik alleen maandverbanden. (Reddingszwemmen daar ben ik srs nooit bij als ik tijd vd maand heb)

Paardrijden met maandverband is echt vervelend, geloof me.

Anyways als de buikpijn te hevig wordt, neem medicijnen zoals paracetemol of een medicijn speciaal voor ongesteldheid. (Naam vergeten, maar je moeder heeft em vast wel thuis!)

En sws eet chocola (Niet al te veel ofc ;3) en gebruik een warmtekussen of simpel gezegd een knuffel.

Liefs Misty!

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

Neem een kruik mee

drink water wanneer  je wilt.

Neem rust wanneer je wilt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 11, 2025

1. Drink VEEL WATER GIRL

2. Paracetamol