Skip to main content
Vraag

tips om luiers te verstoppen

• December 13, 2025
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo allemaal ik hou van luiers dragen en nu zou ik graag willen proberen zonder dat mijn ouders het weten luiers te kopen in de winkel maar ik zoek daar voor een een goeie verstop plek in huis hebben jullie tips voor mij of waar verstop jij jou luiers in huis zonder dat jou ouders het merken 

tips zijn welkom en misschien ben ik er wel iets mee

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 14, 2025

Pak een plek waar je ouders nooit komen bijvoorbeeld achter in een kast of onder je bed of als je op zolder slaapt achter de planken  

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Heyy

Het hangt er beetje af wat voor luiers je wilt verstoppen, maar als ik jou was, en je wilt het echt heel graag, zou ik beginnen met Drynites, die kan je bij elke supermarkt en drogist kopen. Het makkelijkste is de kruidvat waarschijnlijk, je kan ze in meerdere maten kopen, waarschijnlijk wil je de 13+ variant, en kosten rond de 8 euro. Dit pakje is klein genoeg om makkelijk te kunnen verstoppen tussen je spullen in je kamer, of in bv een sporttas. 

Als je een luier gebruikt, moet je deze zo snel als je kunt weggooien (bv in een zakje in kliko thuis, of openbare prullenbak) maar zeker niet verstoppen in je kamer zonder er een zakje om te doen. 

Ik plas in bed, en heb daar luiers voor, en een luieremmer op mijn kamer, maar die moet ik echt wel elke paar dagen legen, anders ga je het ruiken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 28, 2025

@olifant_Hocky 

Doe eens op een plek dat niet heel interessant is zoals een oude la die je zelf daarvoor eigenlijk ook nooit  gebruikt dan zullen je ouders er ook niet in kijkt

Doe het tussen een kussensloop in je kamer als er kussens liggen