thermometer tussen mijn billen, irritant en beschamend

  • 16 December 2020
  • 6 reacties
  • 2328 Bekeken

Badge

Ik ben sinds gisteren nogal ziek. En mama zit me de hele tijd te temperaturen met zo'n rectale thermometer. Wel drie keer per dag ofzo. Ik haat het! Dan moet ik me van onder uitkleden en dan op me rug liggen met mijn benen omhoog. Ik vind dat zo'n gênante houding. Ze kan alles zien. Ook mijn vagina. Soms doet ze er ook nog een zetpil in. Zij noemt ze: billenpil. Mijn broer zit me ook steeds te pesten ermee. Echt stom.  Wat moet ik doen? Moest iemand van jullie dit ook wel eens?


6 reacties

Das inderdaad niet prettig. Ik zou gewoon aangeven dat je dit vervelend vind, en dat je het gewoon zelf kan doen.

Badge

Ts hier,

Dat heb ik al vaak gezegd dat ik het niet fijn vind en dat ik het zelf kan. Maar dat zegt ze dat het toch moet gebeuren en dat ze het niet betrouwbaar vind als ik het doe. Stom wijf!

Misschien kan je nog een keer met je moeder hierover praten. Als dat niet werkt moet je maar denken dat ze dit doet omdat ze van je houdt.

Sta je mannetje (of vrouwtje iguess), ze doet het uit liefde en bezorgdheid, maar jij mag zelf weten hoe je je temperatuur opgemeten wilt hebben. Je kan het heel goed zelf, en anders maar een oor/hoofd thermometer gebruiken. De thermometer voor in je achterkant kan trouwens ook gewoon onder je oksel. 

Wat Angovis zegt klopt helemaal.

Je kan ook vragen om de zetpil zelf in te brengen of anders vragen of je paracetamol of panadol kan innemen. Panadol en paracetamol is volgens mij gewoon hetzelfde als een zetpil, alleen werkt een zetpil iets sneller. Panadol is iets fijner dan paracetamol omdat het omhult is en dus niet zo uit elkaar valt of vies smaakt als paracetamol, maar er zit dezelfde werkzame stof in.

Hey, 

Dat klinkt niet leuk.…

Maar is wel voor in jouw belang 

Ik moet straks ook weer.....

Reageer