Skip to main content

terug op voetbal na 8 jaar

• August 18, 2025
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb van mijn 6 tot en met 7/8/9e jaar op voetbal gezeten. Ik ben toen van voetbal af gegaan, omdat ik het niet meer leuk vond. Ik douchte toen wel altijd bij voetbal en had daar geen problemen mee. Ik ben daarna op tennis gegaan, waar wij niet douchen na trainen en wedstrijden. Dus ik ben niet meer gewend om samen met andere jongens te douchen. Ik wil al een paar jaar weer terug op voetbal, maar er houden mij 2 dingen tegen:
1- De teams --> het zijn namelijk niet meteen de leukste teams waar ik in zou kunnen komen. Ze zullen vast wel aardig zijn, maar toch.
2- Het douchen --> en hier zit mijn grootste probleem. Omdat, zoals ik al eerder aangaf, ik al zo'n 8 jaar niet meer samen met jongens douche, ben ik het niet meer gewend. In die tijd is er veel veranderd (puberteit, het denken van mensen, gedrag, enzv.). Ik heb dus geen idee waarin ik terecht kom en durf eigenlijk ook geen vrienden daarover te vragen. Daarnaast ben ik bang dat ik een stijve zal krijgen, omdat ik helaas denk dat ik op jongens val. Wat ik zelf eigenlijk totaal niet wil...

Als laatste wil ik gezegd hebben dat ik ECHT graag weer op voetbal terug wil en niet meer op tennis en het ook niet zomaar kan dat ik niet ga douchen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Ik vind douchen met andere ook niet fijn.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

Ik douch wel gewoon bij de hockey .

Maar ja ik ben een meisje  dus ik heb dat niet wat jij hebt maar ga gewoon op.voetbal als je dat wilt .

Anders gewoon met je onderbroek aan douche dan valt het ook.minder op 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 19, 2025

Hoi ik ben 13 en ik zit ook op Voetbal en ik val ook op jongens. Het is heus niet zo erg hoor douchen met de jongens. Kan je ook andere jongens naakt zien en als je een stijve krijg lachen ze wat maar na een minuut is dat ook weer over. De andere jongens krijgen ook stijve piemels dus het is eigelijk best gewoon.