Vraag

tepels & vagina

  • 2 May 2019
  • 4 reacties
  • 1219 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hii
ik ben dus 13 1/2 jaar en mijn tepels zijn redelijk goed te zien door mn shirt en dat is hinderlijk en ik weet dat het normaal is maar ik vind het gwn niet mooi en fijn. heeft er iemand ee oplossing.

mijn tweede vraag gaat over mn vagina. mijn linkerschaamlip is best lang en ik weet niet of dat normaal is het ziet er een beetje uit als de kinlel van een haan alleen dan een klein beetje korter maar nog steeds langer dan mijn rechter schaamlip. Is dat normaal?

xx

4 reacties

Hey!

Zou je een beha of topje kunnen aandoen? Hoe gevulder je beha is, hoe meer kans dat je je tepel niet meer zult zien.
Over je schaamlippen; ja, dat is perfect normaal. Het is heel normaal dat je vagina of andere delen van je lichaam niet helemaal symmetrisch zijn. Daarnaast is je lichaam ook nog aan het groeien en ontwikkelen en kan het dus zijn dat dit onevenwicht maar voor even is.
Is daar je vraag een beetje mee beantwoord?

Groetjes
Lot
Reputatie 1
Badge +1
Hii!

ik had dat vroeger ook zeker, een bh of een zwart topje is zeker een goede oplossing,
als je het vervelend vind dat je een beetje de punten ziet van een beginnende borst raad ik het je aan op een bh te kopen.
wat kleinere en goedkope bh’s kun je het beste kopen bij de zeeman.

en over je vagina hoef je je zeker geen zorgen te maken! Elke vagina is anders en dat de ene schaamlip iets langer is is zeker normaal.

kusjes. 😃
Badge +1

 hee lot, dit is echt een paar maanden later maar ik heb hetzelfde probleem, ik weet niet wat het is en of het een schaamlip is maar het lijkt een beetje op de beschrijving van bloemmmiiee. ergens aan de rechterkant bij mijn vagina is het lang en links is er gewoon niks. Wat is het?

Badge

Ik ben zelf een jongen, en de meeste jongens vinden het grappig als meisjes zo hun tepels erdoor laten zien, maar dat is wel schamend voor het meisje dus ik zou zegge draag een bh met een dikke vulling.

xxx

Reageer