Te WEINIG last van ongesteld

  • 19 August 2014
  • 12 reacties
  • 511 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik heb een heel raar probleem. Wanneer ik ongesteld ben, voel ik daar helemaal niks van! Het probleem is dus, wanneer ik een dag weg ga, dan vergeet ik dat ik ongesteld ben en neem ik dus ook geen tampons mee.. Ik bloed ook weinig dus ik lek ook niet door. Hierdoor draag ik vaak 1 tampon snachts en 1 overdag. Ze blijven dus veel te lang zitten! Wat kan ik hieraan doen? Ik wil liever geen infecties/schimmel ect. 

12 reacties

Je kan ook tampon ziekte ervan krijgen. (bestat echt google maar)
en daar kan je aan doodgaan, dat kan je krijgen als je hem 6 uur of langer inhoud.
Dus zorg gwn dat je op tijd een nieuwe indoet.
Ik wil  niet vervelend of gemeen doen, maar je bent een jongen dus tjaa moet je hier wel over meepraten?
En ooh jaa SkinnyPrincess je moet inderdaad wel minimaal 2 keer je tampon verwisselen. Maar ooit gedacht aan maandverband? Aangezien je weinig bloed heb je dan minder kans op infecties. En dat je weinig bloed en weinig voelt is eigenlijk alleen een voordeel. Volgens mij is er dan niks mis. Dat is bij iedereen anders. Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe lang je al ongesteld bent?

xxx Ikke.xx
Als je kleinere tampons gebruikt wordt je gedwongen ze vaker te verwisselen.
Maandverband kan natuurlijk ook, kaar daar heb ik een hekel aan.
je kan een kruisje op je hand zetten wanneer je ongesteld ben, dan vergeet je dat niet.
Kus,
Heb net het zelfde
Tip: doe een maandverband voor s'nachts
het zit wel vervelend enzo maar je kan er indd de tampon ziekte van krijgen
en probeer overdag toch zeker twee keer te verversen dan kan het denk ik geen kwaad

zet desnoods een kruisje op je hand of iets dat je helpt herinneren
doe ook een paar tampons in je tas op voorhand voor als het het zou vergeten

groetjes :) 
Megan
Dan heb jij wel geluk hoor, maar bij ieder mens verschilt het als jij dun bent en heel licht weegt zal je er minder last van hebben dan als je zwaarder bent 🙂
Ik wil  niet vervelend of gemeen doen, maar je bent een jongen dus tjaa moet je hier wel over meepraten?



Wie weet hebben ook jongens nuttige dingen te zeggen? :)


Ik denk dat maandverband wel een handige zou zijn, dat kun je langer dragen en daar heb je minder problemen mee als je deze te lang draagt. Verder is het misschien handig om een notificatie in je mobiel te zetten die je om de zoveel uur laat weten dat je moet wisselen.

Het lijkt me trouwens niet heel goed dat er maar zo weinig bloed bij komt kijken. Is het een optie om een keer langs te gaan bij een huisarts?
Tampons kan je toch langer dragen ?
Echt waar? Ik dacht dat je tampons ongeveer 3 uur droeg, en maandverband ongeveer 4-5 uur. Maar misschien heb ik het mis hoor, dan weet ik er zelf blijkbaar ook niet veel verstand van. :p
Tampons moet je om de 8 uur verwisselen 😉
Ah oke, weer wat geleerd! 🙂
Heej.

Ik herken het probleem zelf niet echt zo, maar ik heb ooit gelezen dat als je tampons te lang erin laat zitten of ze zijn niet volgezogen, dat het dan pijnlijk is de tampon eruit te halen. En als je maandverband in je slip hebt liggen, zul je het vaker voelen en dus minder snel vergeten :)
xxx (ze hebben ook 'cups' voor je menstruatie, misschien keer googlen misschien is het wat voor je)
Badge

Je kan ook een menstruatie cup proberen die is het bruik baar Google maar even, maar... Als je er wijnig last van hebt is dat toch fijn

Ik heb er veel last van en veel krampen

Reageer