Te licht zijn

  • 13 February 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
we hadden laatst gym en we moesten piramides maken. Nu doe ik wel aan hand op hand acrobatiek en ben ik dus gespierd en kan ik ook wel wat gewicht tillen. Toch waren de meiden allemaal bang om op me te steunen etc.

Ik ben erg klein van mezelf 1.53 voor een bijna 16 jarige en weeg ik wel gewoon 40 kilo

maar bij die les zeiden ze allemaal dingen ook van nee dat durf ik niet straks doe ik je pijn. Hoeveel weeg je, je kan me nooit houden? Of weet je het zeker? Je kan misschien beter vangen.

Ik wil niet graag dat ze me onderschatten ik ben altijd al licht geweest omdat ik veel train enz. Maar nu ben ik bang dat ik te licht ben if dat ze me te dun vinden ofzo.

1 reactie

Hoi

Bij gym kreeg je opmerkingen i.v.m. je gewicht. Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, zeker als je van jezelf weet wat je kan. Ik begrijp echter ook dat je klasgenoten willen voorkomen dat iemand geblesseerd raakt.

Als je je zorgen maakt om je gewicht, zou je de huisarts kunnen raadplegen. Die kan bepalen of je op een gezond gewicht zit.

Sommige mensen zijn van nature wat slanker. Dat kan nu en dan vervelend zijn, bijvoorbeeld wanneer er opmerkingen over worden gemaakt. Als dit nogmaals gebeurt bij gym, zou je kunnen aangeven wat je kan, zodat je kan laten zien dat je misschien wel slank, maar ook gespierd bent.

Groetjes
Kenshin

Reageer