Vraag

Te grote schoenmaat


Reputatie 4
Badge +4

Haii, volgens mij heb ik best grote voeten, maar ik wilde toch eventjes navragen wat de schoenmaat van jullie is/was. 

Ik ben een jongen van13 jaar (over maanden 14) en ik moest dus laatst nieuwe schoenen, en we gingen dus naar zo'n schoenwinkel en toen kwam ik er dus achter dat ik maar 48 had. Nouwja, niks mis mee, dus ik gewoon schoenen in maat 48 gekocht, maar ik had toch het gevoel dat het redelijk groot was. Ik ging dus navragen bij een paar vrienden wat hun schoenmaat was. Ze zaten eigenlijk allemaal wel tussen de 40 en de 41,5. In vergelijking heb ik dus kennelijk best grote voeten.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie schoenmaat is en wat jullie schoenmaat was toen je 13 was.

 

Groetjes!!

 

 


20 reacties

Schoenmaat nu is 40 (soms 39, soms 41) en toen ik 13 ik was zal het wel ergens rond de 38 liggen? Ik heb eigenlijk echt geen idee meer.

In vergelijking met anderen heb je wel grotere voeten, maar ja iedereen is anders, ik zou me er niks aan treffen

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @jongen-anooniempje08

Mijn schoenmaat is nu 38/39.  Toen ik 13 was zal het rond de 36/37 liggen. :) Het is ook helemaal niet erg om grote voeten te hebben en alle voeten zijn verschillend. 

xx Eenmeisje004 

Ik ben 12 jaar en schoenmaat is 39

Hi,

Ik ben 12 en heb maar 36.5, maar ik heb wel de kleinste maat uit mijn klas🙃

Maar het is helemaal niet erg als je een beetje een wat grotere maat hebt hoor, iedereen is anders😃

 

Ik ken een jongen die 10 jaar is en zijn schoenmaat 45 , dus jij bent gewoon normaal 

ik ben 16 en mijn schoenen zijn ongeveer maat 42-44 denk ik :)

en hoe groot was die 10 jaarige? 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben jongen 13 jaar en ik heb maat 44

Ik ben jongen 13 jaar en ik heb maat 44

hoe groot ben je

Ik ken een jongen die 10 jaar is en zijn schoenmaat 45 , dus jij bent gewoon normaal 

hoe groot was die jongen van 10 jaar? 

Ik ben 15 en heb zelf schoenmaat 49,5. Dit is pas sinds ik nieuwe schoenen heb, had daarvoor eerst altijd 48 of 49.

Ik ben 15 en heb zelf schoenmaat 49,5. Dit is pas sinds ik nieuwe schoenen heb, had daarvoor eerst altijd 48 of 49.

en hoe groot ben jij

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben jongen 13 jaar en ik heb maat 44

hoe groot ben je

Ik ben 171 cm :)

(Onnodige quotes verwijderd)

hoe groot ben je ook

Reputatie 4
Badge +4

Heyy @jongen-anooniempje08 

ik heb maat 42, ben 13

hoop dat dit helpt

groet @Socrates 

@Socrates 

hoe groot ben je wel ?

 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

Heel late reactie maar ben 14 mn schoenmaat is 42

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon, omdat de vraag off-topic was.

Reputatie 1
Badge

Jo ik ben 13 en heb schoenmaat 

47

 

CG

Reputatie 7
Badge +9

Best late reactie maar het ligt ook een beetje aan het geslacht en soort schoenen.

Ik ben een meisje van 14 jaar met Fila schoenen maat 42,5. Maar ik heb ook laarsjes van maat 39 ongeveer en die passen ook nog goed.

Mijn broer is 16 en heeft rond de 43-44. Hij heeft speciale schoenen aan zijn voet aangepast.

Reputatie 1
Badge +3

Haii, volgens mij heb ik best grote voeten, maar ik wilde toch eventjes navragen wat de schoenmaat van jullie is/was. 

Ik ben een jongen van13 jaar (over maanden 14) en ik moest dus laatst nieuwe schoenen, en we gingen dus naar zo'n schoenwinkel en toen kwam ik er dus achter dat ik maar 48 had. Nouwja, niks mis mee, dus ik gewoon schoenen in maat 48 gekocht, maar ik had toch het gevoel dat het redelijk groot was. Ik ging dus navragen bij een paar vrienden wat hun schoenmaat was. Ze zaten eigenlijk allemaal wel tussen de 40 en de 41,5. In vergelijking heb ik dus kennelijk best grote voeten.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie schoenmaat is en wat jullie schoenmaat was toen je 13 was.

 

Groetjes!!

 

 

Ik ben een meisje van 12 en heb schoenmaat 43 dus valt wel mee

Reageer