Vraag

te grote borsten

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 512 Bekeken

Badge
Hoi! Ik ben 13 ( bijna 14 ) jaar. En ik maak me een beetje zorgen over mijn borsten, ik had laatst een nieuwe BH gekocht in cup B, maar na 2 weken was die alweer te klein. Toen ik een nieuwe BH kocht had ik opeens cup maat D. Ik ben nu 1,65 en ik groei niet enorm veel meer. Ik maak me zorgen of ik niet de grote borsten heb en jongens mij nog wel leuk vinden? Kunnen jullie me misschien helpen?

alvast bedankt!!😊
Xx

4 reacties

Hoi

Rond de puberteit is het heel normaal dat je borsten zich soms stilaan en dan weer erg plotseling gaan ontwikkelen. Ook kan het dat je hormonen, bijvoorbeeld als je ongesteld moet worden, ervoor zorgen dat je borsten bij momenten wat voller zijn.

Er zullen zeker jongens zijn die zich tot je aangetrokken zullen voelen. Wat een jongen aantrekkelijk vindt verschilt van persoon tot persoon, maar mooie rondingen hoor ik vaak voorbijkomen als aantrekkelijk.

Groetjes
Kenshin
Hey,
Ik ben 12 en heb het afgelopen jaar hetzelfde meegemaakt! Bij mij werden toen alleen maar meer jongens 'geïnteresseerd' 😉
Wat Kenshin zegt over jongens klopt.
Xx
Reputatie 1
Badge +1
Hoi! Ik ben 13 ( bijna 14 ) jaar. En ik maak me een beetje zorgen over mijn borsten, ik had laatst een nieuwe BH gekocht in cup B, maar na 2 weken was die alweer te klein. Toen ik een nieuwe BH kocht had ik opeens cup maat D. Ik ben nu 1,65 en ik groei niet enorm veel meer. Ik maak me zorgen of ik niet de grote borsten heb en jongens mij nog wel leuk vinden? Kunnen jullie me misschien helpen?

alvast bedankt!!😊
Xx

elke jongen zou je aantrekkelijk vinden. Denk ik ik zeker
Dat is heel normaal, het ene moment groeien ze nauwelijks en het andere heel snel. Ongesteldheid of de pil kunnen daar bijvoorbeeld invloed op hebben. Iedereen heeft andere borstgroottes en geen enkel is te groot of te klein naar mijn mening, het is meer wat je over het algemeen uitstraalt om mensen te laten denken dat ze echt te groot zijn ofzoiets.
En elke jongen verschilt daar in, de een vindt dit aantrekkelijk en de ander dat. Er zijn genoeg jongens die je aantrekkelijk zullen vinden dus maak je daar maar geen zorgen over.

Reageer