Beantwoord

Te dik en kort

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
Heyhoy mensen,
Ik heb een vraag!! Ik zou graag dunner willen worden (ben momenteel 58 kilo en 12 jaar !!), maar weet niet hoe ik het op een vriendelijke manier kan doen zonder anorexia of dergelijks te krijgen! Maar er is dus een probleem: ik kan niet zonder eten en ik hou niet echt van groente (alleen van komkommers en wortel) Hebben jullie tips, ik voel me echt zo dik, dat komt ook omdat ik 1 meter 49 ben dus zie ik er echt niet uit 😭😖😵
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 September 2019, 07:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hey,
Je zal moeten beginnen met minder snoepen en meer groente/fruit eten. Maar je lust alleen komkommer en wortel, dus je moet meer gaan variëren met je eten. Probeer gewoon eens andere groente. En dan niet voordat je iets hebt gehad denken 'ieuw dit ga ik niet lekker vinden' maar 'ik ga het proberen en me niet aanstellen'.
Als je minder snoept en meer gezond eet, -wat je als je wilt afvallen wel echt moet doen-, dan kan je ook meer gaan bewegen. Hardlopen bijvoorbeeld. Hardlopen verbrand snel calorieën, en is niet heel moeilijk. In het begin kan het zwaar zijn, maar als je het vaker doet raak je eraan gewend en gaat het beter.
Als je nog vragen hebt; stel ze!
Xx
Badge
Hey,
Je zal moeten beginnen met minder snoepen en meer groente/fruit eten. Maar je lust alleen komkommer en wortel, dus je moet meer gaan variëren met je eten. Probeer gewoon eens andere groente. En dan niet voordat je iets hebt gehad denken 'ieuw dit ga ik niet lekker vinden' maar 'ik ga het proberen en me niet aanstellen'.
Als je minder snoept en meer gezond eet, -wat je als je wilt afvallen wel echt moet doen-, dan kan je ook meer gaan bewegen. Hardlopen bijvoorbeeld. Hardlopen verbrand snel calorieën, en is niet heel moeilijk. In het begin kan het zwaar zijn, maar als je het vaker doet raak je eraan gewend en gaat het beter.
Als je nog vragen hebt; stel ze!
Xx

Haii,
Bedankt voor jouw vele tips! Ik zal het proberen (hopelijk lukt het met mijn aanstellerij en conditie van niets ;| ) Ik laat het wel weten of het werkt!
Xxxx
Jaa doe dat! X

Reageer