Vraag

te dik

  • 20 November 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ik ben een meisje van 15 en ik heb overgewicht.

ik schaam me dood

ik eet heel weinig en wat ik eet kots ik uit

ik sport sinds 2 weken alleen ik voel me daar in de sportschool verschrikkelijk bekeken.

met gym kleed ik me altijd in de douches of toiletten om

ik heb heel vaak een briefje mee, skip de gymles of zeg dat ik een mentorgesprek heb.

vandaag had ik weer een briefje en op deze manier hoefde ik gelukkig niet mee te doen met ringzwaaien.

maar als ik moet ringzwaaien gaat mijn shirt omhoog en zie je mijn vetrollen, dit wil ik echt voorkomen 

iemand tips ?

x

 


2 reacties

Ja, als meisje zijnde is vaak spierbouw niet je eerste prioriteit dus ik adviseer gewoon een crash dieet ik heb bijvoorbeeld voordat ik begon met sporten en veel overgewicht had een dieet gevolgd waarbij ik alleen fruit mocht eten voor 2 weken wel om de 2 dagen 1 normale maaltijd waar ik 9 kilo mee was afgevallen je kan ook een ketogeen dieet of iets anders doen maar daar heb ik geen ervaring mee. Wat ook erg helpt is al je eten bijhouden in een app waardoor je ziet hoeveel je binnenkrijgt op die dag (een goede app daarvoor is MyFitnessPal). In ieder geval sterkte nog.

Reputatie 6
Badge +4

Hai Charlotte,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Mogelijk heb je ook iets aan de volgende site: www.99gram.nl.

 

Veel sterkte!

 

Britta van de Kindertelefoon
 

Reageer