Vraag

te dik

  • 29 August 2019
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen
ik ben er weer hoor.

Ik voel me al lang heel dik en wil graag afvallen. Ik ben zelf 13 jaar 160 cm en 50 kg

ik doe ballet en vroeger lachte ze me uit omdat ik te dik ben.
Ik vind het moeilijk om over mijn gevoelens te praten.
jullie gaan zeggen dat ik noet te dik ben maar dat ben ik te dik. Ik wil gewoon mijn binnen benen een beetje dunner hebben en dat er op mijn buik geen het zit.

Groetjes me

5 reacties

Badge
Hi!

je kan afvallen, maar als kind is het belangrijk dat je de goeie voedingsstoffen binnenkrijgt, als je jezelf te dik vindt, kan je wat gezonder gaan eten of wat meer gaan sporten!

suc6!
Hey

Dankje voor je antwoord ik beweeg al veel maar toch voel ik me dik. Help pls even
Hii,

Zelf herken ik dit probleem ook, sterker nog, ik heb een eetstornis, Boulimia nervosa.
Ik heb van mijn diëtist een aantal eettips gegeven en het wordt tijd om die door te geven:

-beweeg voldoende
Nou dat doe je al...
-Eet gezond !
Als je alleen maar chocola en al die dingen eet, wordt het snel omgezet in vet.
Als je niks eet maakt je lichaam zelf vet aan waardoor je dikker wordt en dat wil je ook niet.
-WATER WATER WATER !!
Als je dorst hebt, pak dan niet gelijk de cola maar ga aan de water, (of thee)

En als je echt de motivatie erin wilt houden, gaan we samen afvallen !!
Want samen sta je sterker !

Als je wilt kunnen we contact houden :)
Laat wel even weten of je het wilt :)

Ik hoop het allerbeste voor je !!
Heel veel succes !
Xoxo
Heey,
Vind dat Je een mooi gewicht hebt! ♥️. Ben zelf ook niet de dunste maar vind het ook niet erg, Je moet blij zijn met je gewicht want is echt helemaal niks mis mee. Wrss zie jij jezelf als een "dik" meisje maar derest vind sowieso dat je mooi bent. Dik of dun maaktnnie uit 😩♥️
HEy

ik wil wel samen met je afvallen. Je hebt gelijk samen sta je veel sterker. Maar hoe gaan we dat doen want de kindertelefoon verwijdert persoonlijke dingen dus ik kan niks van Snapchat geven.
We kunnen wel gewoon hier een gesprek maken van wat we eten en of we sporten enzo.

Groetjes

Reageer