Te dik

  • 1 November 2018
  • 11 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind mezelf te dik ben ong 173/174 en 53kg kan iemam me helpen om af te vallen?

11 reacties

Ehm, als je je BMI berekent dan kom je op 17,5 , wat wel laag is.
Het lijkt mij juist af te raden om nu nog af te vallen.

Hoezo vind jij jezelf te dik?
Ik ben 1.70 en ik weeg rond de 41 ofzo (lang ni gewogen dit denk ik als ik wat bij mijn voorge getal optel) ik heb ondergewicht maar ik eet heeeeel veel en ik probeer ook aantekomen maar dat werkt niet mijn ha zecht dat het gewoon mijn bouw is en dat ik mij gene zorgen hoef te maaken

Ik vind jou gewicht + lengte echt ni verkeerd hoor.
Als je echt niet tevreden bent kan je eventueel het best aan jou huisarts vraagen of je zou kunne afvallen en hoe je dat veilig zou kunne doen.
Anders raad ik het sterk af.

Mischien zou je het van de anderen kant kunne bekijken. Inplaats van ik vind mijzelf te dik en hoe word ik dunner naar oké ik vind mijzelf wat mollig.... Hoe zou ik mijn lichaam kunne gaan acepteeren en er van kunne gaan houden.

Mischien werkt dat niet hoor maar lijkt mij het proberen waard👍🏻
Heyy,
Wat vervelend dat je zo onzeker bent! Ik hoop dat je geen domme dingen gaat doen! Ben je zelf al bezig met afvallen? Zoals hierboven ook al gezegd werd ben je absoluut niet te dik, en hoef je niet af te vallen. Misschien is het verstandig om een eens met iemand over te praten. En makkelijker gezegd dan gedaan; hou van jezelf, je bent mooi!!
Heyy,

Als je inderdaad je BMI (Body Mass Index) uitrekent, is dat juist een goed gewicht! Als ik jou was zou ik het lekker houden zo!
Als je echt wilt afvallen kun je hulp vragen van een diëtist. Let op: Afvallen betekent niet dat je niks moet eten en jezelf gaat uithongeren!

xx
wat jullie mischien niet begrijpen is dat deze persoon mischien goede bmi heeft maar zich zelf te dik vindt dan is die denk ik skinny fat dat is dat je gewicht normaal is maar je heel veel vet hebt ik heb een video voor je het heeft me wel geholpen (door dit ben ik nu 170 weeg 68 (ik ben niet ik ga naar de sportschool ik doen kracht training)) video
wat jullie mischien niet begrijpen is dat deze persoon mischien goede bmi heeft maar zich zelf te dik vindt dan is die denk ik skinny fat dat is dat je gewicht normaal is maar je heel veel vet hebt ik heb een video voor je het heeft me wel geholpen (door dit ben ik nu 170 weeg 68 (ik ben niet ik ga naar de sportschool ik doen kracht training)) video
het is meer dat ik wel veel sport en ik heb gwn dan spieren die dik zijn en dat vind ik niet mooi. Ik zie zowat iedereen die ik ken met dunne benen en armen.
Ehm, als je je BMI berekent dan kom je op 17,5 , wat wel laag is.
Het lijkt mij juist af te raden om nu nog af te vallen.

Hoezo vind jij jezelf te dik?

ik vind dus irritant dat ik dik lijk (vind ik) door mijn spieren en vooral mijn boven benen. Ik zou dat liever dunner willen hebben alleen vele zeggen dat ik dun ben, maar dat vind ik niet.
Kan het dus zijn dat je zelfbeeld een tikje vertekend is, als dat geheel niet overeenkomt met wat anderen zeggen?
Ik vrees dat je niet echt zo veel aan je benen kunt doen, omdat je niet zomaar spiermassa verliest.
Kan het dus zijn dat je zelfbeeld een tikje vertekend is, als dat geheel niet overeenkomt met wat anderen zeggen?
Ik vrees dat je niet echt zo veel aan je benen kunt doen, omdat je niet zomaar spiermassa verliest.

miss en oke
anoniem xx als je vind dat je spieren te groot zijn dan zou ik ze zo min mogelijk gebruiken dan worden ze op een hele normale manier dunner welke sport doe je btw?
bijvoorbeeld als je heel veel trap loopt ga met de lift zorg dat je je spieren so min mogelijk inspant word niet lui of dik

Reageer