Te dik?

  • 3 October 2018
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind mezelf te dik maar anderen mensen zeggen dat ik steeds dunner word. Op school eet ik niks s´avonds wel. Elke dag fiets ik 18 km naar school en ik ben druk bezig met school. Ik heb gewoon geen tijd om te eten. Is dit slecht en ben ik misschien te dik??

5 reacties

Hey,
Als ik het zo hoor, denk ik niet dat je te dik bent en als je op school niks eet, kan ik me voorstellen dat je dunner wordt.
Het is, juist als je zo druk bent, wel heel belangrijk om toch goed te eten. Dat hoeft niet lang te duren. Ook snel een boterham opeten is veel beter dan niks eten.
Jonah
Ik ken jou natuurlijk niet maar ik denk niet dat jij dik bent je hebt misschien een normaale bouw en als je dan online kijkt is normaal. Al snel te groot.... Jamer he....

Ik zelf ben zo dun als gras😂 maar ik eet de ooren van van me kop af🤣 ik eet echt heeeeel veel. Maar ik kom niet aan (wat ik best zou willen ik pas ook in geen een broek gewoon😂) maar wat ik denk dat je het best kan doen is gaaneeten op school ja is lastig ik heb het ook een tijd niet gaaan uit schaamte (en ik hat geen zit plek een staand eeten is niet echt idiaal...) maar nu eet ik 5 tot 6 boterhammen op school en dat heeft mijn school werk echt verbeterd. (en ik word nu zelfs miselijk in de les als ik ene pauze niet eet😅)
Thuis na school bunker ik altijd (klaar maak) noodles naar binnen ik heb dan zo veel honger dat ik snel eeten wil en noodles zijn perfect. Kost gene. Moeite en geen tijd👍🏻 maar vult wel prima.

Ik hoop dat je je lichaam. Een beetje meer leert acepteeren en dat je jezelf echt mooi vind wand dat is echt heel fijn (ik vind mijzelf nu sinds een korte tijd ook mooi en omg wat helpt dat zeg) gewoon elke dag tijdens Haaren kammen een compliment geven over je haar je lippen je oogen dan ga je je zelf steeds meer acepteeren❤️❤️❤️

Suc6💕💕💕
Ehm, als mensen zich zorgen maken over jouw gewicht, dan lijkt het mij handig om met iemand erover te praten en je BMI eventje te checken.

Het zou natuurlijk een beetje onfortuinlijk zijn als je een stoornis zou ontwikkelen, vanwege de ideeën die jij hebt.
Zou je hier met een goede vriend of vriendin over kunnen praten?
heey,
Je kunt op internet heel makkelijk je BMI berekenen.
maar stel dat je te hoog of te laag uitkomt. maak je geen zorgen.
Het zegt echt niet alles, Als anderen vinden dat je dunner wordt moet je misschien toch echt wat meer gaan eten. Nu kun je nog terug, als je eenmaal een stoornis hebt ontwikkeld kan dat heel moeilijk zijn.

Heb je een negatief zelfbeeld? dat idee krijg ik tenminste. Het is best wel lastig om daar mee te dealen. Maar praten helpt. Echt waar. ik spreek uit ervaring. Dus zoek iemand waarmee je kan praten. Je ouders, mentor, andere leraar, vertrouwenspersoon??
Er is altijd wel iemand die bereid is om je te helpen!

liefs,
Xxjee

you're so pretty the way you are
Ik denk niet dat je te dik bent, aangezien ik precies hetzelfde probleem heb. Alleen iedereen zegt dat ik dun ben dus uhm ja dat xd

Reageer