Te dik

  • 28 August 2018
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 jaar, ik ben 1,77 cm lang en ik weeg 75 kilo. Ik ben heel lang voor mijn leeftijd en ook te zwaar. Altijd als ik bijv. op instagram kijk zie ik de bekende foto's van fitgirls en hun dunne lichamen. Ik ben dan zelf altijd heel onzeker en wil graag dun zijn. Vaak huil ik mezelf in slaap doordat ik me zo onzeker voel en heb wel is nagedacht over zelfmoord.

9 reacties

Ahhhw ik vind dat erg om te hooren.

Ik zelf ben 16 en 1.70 en ik weeg 45 ik zeg dit niet om je onzekerder te maaken❤️ maar ik heb dus erg ondergewicht en ja diet zien mensen soms als ''mooi'' maar wat steviger vinden sommige mensen ook mooi

Ik persoonlijk heb erg last dat ik zo dun ben mensen kijken continu en roepen continu anorexia pacient of soms zelf kijk ik zij toch dat zij anorexia heeft (en dat heb ik dus niet...) ik heb een hele tijd erg mijn best gedaan om aan te komen maar het werkt alemaal niet...

Ik probeer hier niet mee te zeggen van kijk hoe zielig ik ben ofzo? wand ik snap dat het voor jou ook niet leuk is en dat we alebij last hebben met kleeding te vinden dat past.

Maar wat ik maar wil zeggen is dat iedereen (gelukig) anders is en aan de overkant is het gras altijd groener... Dus probeer je zelf te acepteeren❤️

Trouwens dat je wat steviger bend betekent totaal niet dat je niet fit bent je kan fit zijn en nogsteeds wat steviger❤️

Ik hoop dat je onzekerheid weg gaat of in iedergeval minder word❤️

En als je je zelf nou vind in een situatie dat je er echt heel ongelukkig van word en dus aan zelfmoord gaat denken moet je echt profecioneelehulp zoeken bij je huisarts die kan je eventueel ook tips geven om gezond aftellen zonder dat ineens dramatisch en. Of onveilig te doen❤️❤️❤️

Ik wens je het beste?
Tuurlijk leest niemand dit ik ben niet belangrijk. Was ik maar dood...
Maar ik ben niet mooi stevig. Ik ben dik.
Jij vind jezelf dik een ander vind jou mooi stevig
Als je echt dood wilt wil ik dat je morgen nog naar je huis arts beeld, mail of gaat dat kan niet langer❤️❤️❤️
Nouja, als je het uitrekent dan kom je uit op een BMI van 23,9.
Op zich direct geen ramp, maar b.v.b. 70 kg zou een realistisch doel kunnen zijn, als je dat zou willen.

Als je af zou willen vallen, dan lijkt het mij handig om met een diëtist of met je huisarts te overleggen.
"Gezonder" eten, als minder suikers en vetten, is altijd aan te raden en bewegen kan nooit kwaad.
Echter kan zo'n professional jou beter helpen.
Heb ook hetzelfde als jij alleen dat ik pas over 2 weken 14 word het is echt heel vervelend en op fotos trek ik mijn buik altijd in en zwemmen haat ik omdat ik bang ben dat ze mij gaan uit lachen omdat ik zo dik ben ?
Hey! Kom op
Dat je vind dat je te dik bent dan moet je om rustig aan te beginnen letten op je eetpatroon en ga onder je calorieën behoefde zitten.
en zit je op een sport dat is een aan rader!
Maar je moet niet denken wat anderen van je vinden echt want als je aan iedereen moet denken ga je jezelf alleen maar in de weg zitten.
En lukt het niet met afvallen maak dan een afspraak met een diëtist die help je op jouw tempo en ziet waar jij behoefde in hebt!
Ik wens je veel s6❤
Gr. Sayittomy
Hii, ik vindt dikke meisjes erg aantrekkelijk. En je mag het niet over je zelf zeggen. Maar ik krijg heel veel aandacht van meisjes en voornamelijk slanke meiden. Maar ik hou er erg vanals je vet hebt. Ik gebruik meestal de term 'Thick' en dat vindt ik gewoon lekker. Ook om mee te liggen etc.
Schaam er niet voor, vollere meiden worden steeds meer populair!!

Reageer