Te dik?

  • 17 August 2018
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben 1M57 en weeg 47kg ik vind het al best veel maar daar nog eens bij doe ik ook Acro! Dat is een soort turnen met piramides enzo en ik sta vanboven dus 2 mensen moeten mij houden... de ene krijgt het echt lastig om mij te houden ze is wel 23 maar is maar even groot als mij! Nu heb ik echt het gevoel dat ik veel te dik ben dus wil ik vermageren! Maar weet iemand een goede manier hoe je snel kan vermageren?

4 reacties

Hi Emma
Hoe oud ben je?
Dan kun je je bmi berekenen.
Hey, je bent helemaal niet te dik!
Je BMI is 19.1 dat wil zeggen dat je prima op gewicht zit!

Als je gaat afvallen heb je snel kans dat je gezondheid achteruit gaat! Je BMI mag niet onder de 18.5 komen. Want dan ga je richting ondergewicht. En dat wil je echt niet.

Als je wil afvallen kan je dus mx 1,5 kilo afvallen want dan zit je ongeveer op 18.5
"de ene krijgt het echt lastig om mij te houden ze is wel 23 maar is maar even groot als mij!"
Gezien jouw gewicht prima is zegt dat meer over haar.
Niet iedereen is even sterk, dus op zich is dat niet zo heel vreemd.
Niet dat het haar fout is o.i.d. , maar heeft die dame nog met andere mensen moeite?
En als de rest geen problemen met jou heeft, dan lijkt mij dat er niets aan de hand is.
Bmi zegt heel weinig en is een beetje overrated. 47 is best wel laag, maar ik weet ook niet hoe oud je bent. Heel veel mensen kunnen overgewicht zijn maar niet dik omdat ze gespierd zijn en spieren zijn zwaarder dan vet, en als acrobaat heb je best wel veel spieren denk ik, en weet je misschien is die vrouw van 23 wel gwn slap

Reageer