dag
ik poets bijna nooit mijn tanden ik weet dat niet goed is maar ik weet niet hoe ik er moet mee
beginne ik heb 4 gaat je .hoe vaak poetsen juli je tanden ?
dag
ik poets bijna nooit mijn tanden ik weet dat niet goed is maar ik weet niet hoe ik er moet mee
beginne ik heb 4 gaat je .hoe vaak poetsen juli je tanden ?
Hoi,
Ik 2x per dag.
Misschien kan je een vast moment hebben dat je gaat tandenpoetsen? bijv in de ochtend voordat je naar school gaat en voor je gaat slapen.
Heyy,
Je tanden poetsen is natuurlijk belangrijk voor de verzorging van je tanden.. Ik poets zelf 2x per dag in de ochtend na het ontbijt en voordat ik naar bed ga.
Heb je überhaupt wel een tandenborstel en tandpasta? Want dat is natuurlijk de eerste stap die je moet zetten een goede tandenborstel met tandpasta kopen. Wat je kan doen is een wekker voor 's ochtends en 's avond zetten op je telefoon zodat je niet vergeet je tanden te poetsen dan vind je er na een tijdje misschien een ritme in. Je zou ook je ouders kunnen vragen voor hulp die willen jou hier vast ook mee helpen.
Liefs, ItsJustMe <3
Hii,
Sluit me aan bij
Maar ga je eigenlijk wel naar de tandarts?, dat hoort een tandarts namelijk wel te zien als je je tanden niet of nauwelijks poetst.. anders kun je naar de tandarts voor uitleg en tips hoe je je tanden moet poetsen. Want het is wel belangrijk en hygiënisch om ( goed) je tanden te poetsen.
Liefs
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.