Heyy,
Je bent absoluut geen mietje hoor en je angst is echt niet iets om je voor te schamen! Heb zelf geen ervaring met het trekken van tanden of kiezen, maar ik denk niet dat het pijn doet aangezien je echt goede verdoving krijgt. Het enige wat pijnlijk kan zijn is het prikje van de verdoving, maar dat voel je maar een paar secondes. Waarschijnlijk voel je wel wat, maar pijn zal het denk ik niet doen.
Je kan dit natuurlijk altijd nog een keer met je tandarts bespreken van te voren zodat die je voor de afspraak ook nog even gerust kan stellen.
Sterkte! Komt allemaal wel goed hoor! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Ik hoop echt dat jullie antwoord willen geven! Ik ben dag en nacht hierover na aan het denken, ik heb er zelfs nachtmerries over!
HELP!
@ItsJustMe dankjewel!!!
De tandarts weet wel dat ik het echt heel spannend vind, dus dat is denk ik niet het probleem.. Ik hoop dat het mee zal vallen…
Ik zal proberen eraan te denken om te sturen hoe het was
Dankjewel he!!
Groetjes ikzaljeproberentehelpen
Ai! Sorry, maar ik heb nog geen tanden moeten laten trekken, dus geen ervaring. Andere mensen denk ik wel :)
Wel veel succes, stay strong!
Liefs
Dankje! ik hoop heel graag dat er nog iemand is die het wel heeft gehad!
Of die iig ervaring met een verdoving in je mond heeft gehad
hoi goedenavond.
ik heb in november nog een kies laten trekken, ik had voor dat ik naar de tandarts ging, al een paar paracetamol in genomen, en toen naar de tandarts, ik ben zelf ook geen held, om naar de tandarts te gaan, spuit in me kaak, tijdje in laten werken, die tandarts, met die tang op me kies, vlink scheuren aan die kies, op een gegeven moment was de kies er uit, kreeg een gaasje op me kaak gedrukt, en dat moest ik een tijdje laten zitten, je krijg ook een brief mee, wat je wel en niet mag doen, je wang blijf en een uurtje stijf, van de verdoving. maar dat trekt wel weg, je zou er nog een tijdje pijn van kunnen hebben, ik ben een tijdje paracetamol blijven slikken , tot de pijn over was. ik kreeg, een nog een kaak, ontsteking over heen. kreeg ik van de tandarts, antibiotica, voor 10 dagen. strekt donderdag …..