Vraag

Symptomen eerste keer ongesteld

  • 24 October 2018
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

Badge +2
Hoii!! Ik heb een vraagje voor jullie wat jullie symtomen waren van het eerst ongesteld zijn? Ik denk namelijk dat ik het ook binnekort word ik heb last van buikpijn heb ik normaal nooit heb okselhaar al best lang en schaamhaar ook al best lang en mijn borsten groeien ook al lang en had een keer een klein rood/bruin bloed en had toen ook geen buikpijn ofz . En misschien kan ik me in jullie symtomen herkennen en toen jullie een symptoom hadden Hoelang duurde het toen voordat je ongesteld werd? Ik vind dit onderwerp heel erg interessant dusja Haha 💗

9 reacties

Heyy,
als ik ongesteld wordt heb ik altijd last van mijn spieren en lekker standaard buikpijn;) toen ik de allereerste keer ongesteld werd voelde ik niks aankomen, toen ik het eenmaal was had ik wel een beetje buikpijn. Na een aantal keer ga je toch het gevoel herkennen (dat duurt even no worries) zorg gewoon dat je altijd wat mee hebt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan xx
Bij mij echt gewoon niks😂 werd ineens wakker met een doorweekte roden onderbroek👍🏻

Nu heb ik wel symptomen voor ik ongesteld word👍🏻 (ik word zoizo altijd in de nacht of ochtend dus gelukig kan ik het dan ook meteen aanpakken👍🏻

Symptomen nu zijn leterlijk het voelen van bloed meer niet👍🏻😂 ik kreig pas na een tijdje last van heele erge buikpijn en miselijk heid en ook stress hoofdpijn door stress over mijn menstruatie 😂

Mijn symptomen zijn dus nogal mild 😂👍🏻
Bij mij echt gewoon niks😂 werd ineens wakker met een doorweekte roden onderbroek👍🏻
Haha same. Gewoon een rode onderbroek. Waarschijnlijk ook buikpijn, ik had die dag veel buikpijn...

Ik had een paar maanden daarvoor een aantal rode en bruine druppels in m'n onderbroek gehad, dus ik wist soort van dat het aan het werk was daaro.

Als je wat maandverband in je tas stopt, dan ben je in ieder geval veilig als het gebeurt.

Gr. Pin
Ja precies👍🏻

Maar symptomen zijn heel verschillend bij iedereen👍🏻 dus als jij denk van dit is een nieuw soort gevoel (ofzo) dan kan je het wel verwachten👍🏻❤️

Xx
Badge +2
Badge +2

Bij mij echt gewoon niks😂 werd ineens wakker met een doorweekte roden onderbroek👍🏻Haha same. Gewoon een rode onderbroek. Waarschijnlijk ook buikpijn, ik had die dag veel buikpijn...

Ik had een paar maanden daarvoor een aantal rode en bruine druppels in m'n onderbroek gehad, dus ik wist soort van dat het aan het werk was daaro.

Als je wat maandverband in je tas stopt, dan ben je in ieder geval veilig als het gebeurt.

Gr. Pin

Ja ik had ook paar maanden geleden een rood/bruinige vlek maar ik had geen buikpijn of iets dus ik dacht ja zal wel Haha maar dacht wel wtf is dit maar ik heb nu ook last van buikpijn onder in Mn buik heb ik normaal nooit en klein beetje rugpijn
Hoi,

Het zou best kunnen dat je binnenkort dan ongesteld wordt. M'n zus heeft bijvoorbeeld altijd een paar dagen voor ze ongesteld wordt rugpijn. Ik heb altijd heel veel buikpijn.

Verder zou ik me er niet te veel zorgen om proberen te maken. Het komt wanneer het komt.

Gr. Pin
Waarschijnlijk komt het binnekort👍🏻

Goed dat je jezelf zoveel in leest en vragen stelt hier (toen ik 't kreeg wist ik van niks😅😂) ben je iniedergeval beetje voorbereid👍🏻

De eerste paar keeren ben je waarschijnlijk lichter ongesteld dan over een jaar ofzo dus dat is ook fijn kan je een beetje wennnen💕👍🏻

Xx❤️
Badge +2
Waarschijnlijk komt het binnekort👍🏻

Goed dat je jezelf zoveel in leest en vragen stelt hier (toen ik 't kreeg wist ik van niks😅😂) ben je iniedergeval beetje voorbereid👍🏻

De eerste paar keeren ben je waarschijnlijk lichter ongesteld dan over een jaar ofzo dus dat is ook fijn kan je een beetje wennnen💕👍🏻

Xx❤️

Denk het ook merk ook andere dingen aan mezelf wat ik normaal nooit heb! Haha heb nu ineens veel meer afscheiding dan normaal heel vreemd Maarja hoort er bij Haha 💕

Reageer