Vraag

Summer and boobs

  • 30 April 2017
  • 6 reacties
  • 947 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai,

Ik zit dus met een probleem, nou eigenlijk wel meer dan één. Aangezien het niet meer zolang duurt voordat het zomer is begin ik me een beetje zorgen te maken. Ik ben 15 en heb cupmaat 75F, maar ik heb dus een paar problemen/vragen:

-Wtf moet ik aan doen in de zomer kwa tops, ik moet altijd shirt kopen die 2 maten groter zijn dan mijn echte maat, omdat ze anders veelste kort zijn. Maar daardoor lijk ik 10 kilo zwaarder.
-Het strand/zwembad... Heb ik eindelijk een bikini gevonden, moet ik me weer druk gaan maken over alle blikken die ik ga krijgen, wat moet ik hier aan doen?
-En gewoon over het algemeen, wat moet ik in godsnaam aan gaan doen zonder dat ik eruit zie als een hoer, maar niet stik van de hitte, omdat ik een geen trui aan ga doen in 30°c...?

Dus tips zijn heeeeeeel erg welkom!

Xx

6 reacties

Je moet je niet zo druk maken on wat anderen denken, en als je iemand echt overduidelijk ziet staten
Zeg dan zoiets als
Lukt het?
Gaat alles lekker?
En doe gewoon iets aan wat lekker zit. Doe ik ook altijd. Je draagt het voor jezelf niet voor de anderen
Hoi!

Op internet kan je vast veel keldingtips vinden. Jij bent niet de enige die hiermee zit.
Jij mag dragen wat je wilt, andere mensen kunnen en mogen daar niets over zeggen.

Veel plezier in de zomer :)
Groetjes
x
Maar ik ben gewoon heel erg onzeker, want vorig jaar zijn er best wat opmerkingen over gemaakt...
Maar ik ben gewoon heel erg onzeker, want vorig jaar zijn er best wat opmerkingen over gemaakt...
Niks van aantrekken
Luister ik heb bijna al je topics gelezen....de meestw gingen over je borsten....dat is voor mij een "heel interessant" onderwerp om overna te denken;)
Ik kan een heel goed beeld vormen van wie je ongeveer bent en hoe je eruit ziet
En geloof mij maar......je hebt alle reden om trots op je lichaam te zijn
Laat die haters maar praten, de meiden die gemeen zijn willen waarschijnlijk op jou lijken en de jongens die haten willen je eigenlijk fucking graag
Doe wat je zelf wil, trek je niks aan van de "opmerkingen" en wees jezelf oftewel...perfect

Ang;)
Heyhey, ik ben het helemaal met Angovis eens.
Als je een shirt koopt die wat wijder is kun je hem ook met een naaimachine aan de onderkant wat smaller maken of laten maken.
xx me
Badge

Maar ik ben gewoon heel erg onzeker, want vorig jaar zijn er best wat opmerkingen over gemaakt...

Ah je hoeft toch niet onzeker te zijn over je lichaam:heart: er zijn meiden die doen een moord voor cup f

Reageer