Vraag

String dragen maar bang voor moeder

  • 29 May 2018
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil een string kopen maar ik durf dat niet te zeggen tegen mijn mama en als ik er één koop (online of in de winkel) dan moet ik die natuurlijk ook in de was doen dus dan ziet mijn mama dat en ze gaat daar niet zo blij mee zijn... Hebben jullie tips?

Ik ben 13 trouwens

4 reacties

Hoi,

Hoezo ben je bang voor de reactie van je moeder? Een string is toch gewoon een kledingstuk, niks raars aan toch? Ik zou het gewoon kopen en een keer zeggen van "Hè mam, ik heb een string gekocht." Mocht ze dan raar reageren, dan vertel je haar gewoon waarom je 'm hebt gekocht. Ze kan in ieder geval niet zeggen dat je er niet goed over hebt nagedacht, het is een weloverwogen keuze ;):)

Gr. Pin
Hoi,
Je kan natuurlijk ook met je moeder in gesprek gaan en zeggen van ma ik ga de puberteit al in en ik zou het fijn vinden of gewoon een keer proberen een string te dragen. Ik weet dat je er misschien niet al te blij mee bent maar dat is ook de redenen dat ik het nu met je bespreek. Ook wat @pin zegt heeft die gelijk in uiteindelijk is een string gewoon een kledingstuk. Ik hoop dat mijn tip wat heeft geholpen:D
Hoi!

Ik weet niet wat jouw redenen zijn om een string te kopen, maar je zou je moeder kunnen zeggen dat je de lijnen die je door je kleding ziet bij 'normaal' ondergoed niet mooi vindt. Dat begrijpt ze volgens mij wel, en kan ze moeilijk wat op tegen hebben.

Groetjes
x

Reageer