Vraag

Striae op mijn borsten

  • 24 March 2019
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik ben heel erg onzeker over mijzelf en ben ook helaas niet de lichtste terwijl ik wel veel sport. Ik ben 1,69 lang maar weeg wel 63 kg... Ik heb een jaar geleden enorm veel borstgroei gehad, van cup B naar cup D... hierdoor heb ik veel striae gekregen op mijn borsten en zijn mijn borsten niet mooi. Wat zijn jullie ervaringen met striae? Ik durf nu ook niet te daten ofzo... ik durf me echt nooit zoals ik er nu uitzie aan een jongen te vertonen... Meiden, heeft een van jullie ook striae op je borsten? En jongens, zou jullie zoiets uitmaken?

2 reacties

Hey, Anoniempje,

Je hoeft je niet onzeker te voelen over je dikte. Voor jouw lengte is je gewicht normaal, zelf ben ik 1.75 en weeg ik 75 kg, geloof ik. Ik weeg mezelf niet. Als je jezelf wel te dik vindt, moet je gewoon wat meer bewegen, zoals een uurtje per dag wandelen. Ga niet uitgebreid diƫten en ga ook geen vinger in je keel stoppen om af te vallen. Dat is allemaal niet nodig en heeft juist een averechts effect.

Wat betreft die strepen op je huid, dat maakt niet zoveel uit. Ha, dat rijmt. Je hebt cupmaat D en jongens kunnen een grote cupmaat juist mooi vinden, al maakt het mij niet uit. Die strepen maken jongens ook niet uit en als het ze uitmaakt, verdien je betere jongens. Echte liefde draait niet om strepen op je huid.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hey,

Je sport veel dus je bent gezond bezig, super goed! Over je gewicht en lengte, je zit gewoon goed hoor, maar die onzekerheid is wel erg vervelend.
Over je striae, dat is echt totaal niet erg! Bijna alle vrouwen hebben het wel! Ik ken echt heel veel meiden en vrouwen die het hebben. Ik heb het zelf ook op mijn borsten, benen en billen. Eerst vond ik dit ook echt totaal niet mooi, maar het hoort nu eenmaal bij mijn lichaam.
Het zou mooi zijn als je jezelf kunt gaan accepteren zoals je bent. Je lichaaam is zoals het is, en je bent mooi op je eigen manier

Groetjess

Reageer