Skip to main content
Vraag

stretchmarks en gewicht

• October 5, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

stretchmarks. je weet wel, die rode of wite strepen op je heupen of op je dijen

ik heb er eigenlijk best wel veel. ik heb geen overgewicht ofzo mr ik ben zoizo dikker dan de meeste meiden van mijn leeftijd.

ik vroeg me eigenlijk af wat jongens (15 jaar en ouder) nou eigenlijk van stretchmarks vinden?  of wat zwaardere meigen (ik ben 1.65 en 70kg. volgens mij is het gemidelde gewicht van meiden van 15 iets van 65 ofzo) maakt het heel veel uit? of boeit het eigenlijk nikks?

want ik zie op school eigenlijk altijd van die super slanken meiden die dan met van die knappen jongens praten en ik zie eigenlijk nooit iemand met mijn lichaams typen met een jongen praten…

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Hey ​@Seline42night! Stretchmarks zijn echt heel normaal, bijna iedereen heeft ze, ook jongens en meiden, en het zegt helemaal niks over jou als persoon. Veel jongens (en mensen in het algemeen) letten niet zo op zulke dingen als stretchmarks of gewicht. Wat ze vooral belangrijk vinden is hoe jij bent als persoon, hoe je lacht, hoe je doet, hoe lief je bent.

Het is wel jammer dat je het soms zo voelt, vooral op school waar iedereen soms lijkt te letten op hoe je eruitziet. Maar onthoud dat echte vriendschap of liefde gaat over wie jij bent, niet over hoe je lichaam eruitziet.

xx liefs Wolf 🐺