Stretch marks

  • 22 July 2018
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben dus 13
Ik weeg niet te veel en niet te licht
Maar ik heb bij mijn huipen echt heel veel stretchmarks
Of toe wel die lijntjes
Mijn moeder denkt er heel erg over maar blijft maar zeggen dat ik een mooi figuur hebt en dat het niks uitmaakt
Maar ik ga binnen kort zwemmen en ik ben bang dat andere mensen ze zien
En ik probeer er altijd onderuit te komen als mijn vrienden willen gaan zwemmen
Maar ik schaam me er gewoon voor
Ieman tips??


Xx ik

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik voeg mij bij je moeder. Het maakt inderdaad helemaal niks uit. Sommige meisjes hebben nou eenmaal duidelijke stretchmarks. Het is menselijk en niets om je voor te schamen. Al is dat laatste veel makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn advies luidt dus; accepteer dat je het hebt en laat het los. Je beperkt jezelf ook een beetje naar eigen zeggen en dat is toch zonde? Juist voor je vrienden hoef je je nergens voor te schamen, toch..?
Dat is waar
Bedankt
Hoi

Je kan niet veel aan strechmarks doen, tenzij accepteren. Jij bent niet de enige met strechmarks, het is een normaal iets dat bij een lichaam kan horen.

Probeer alsjeblieft te genieten van het zwemmen. Misschien hebben je vriendinnen ook wel strechmarks. Je zou er met hen, of met eentje van hen, over kunnen praten. Dat haalt misschien wat onzekerheid weg.

Veel plezier met zwemmen :)

Groetjes
x
Hi,

Het enige wat strechmarks laten zien, is dat je vrouwelijke vormen aan het ontwikkelen bent. Enorm veel meiden hebben strechmarks. Daar is dus niks vreemds aan en het is al helemaal niks om je voor te schamen! Je kunt dus gewoon zonder problemen gaan zwemmen en je hoeft al zeker niet bang te zijn dat iemand het ziet! Dat is namelijk helemaal niet erg.

Je kunt tijdens het zwemmen ook rondkijken of je het ziet bij anderen of vragen aan vriendinnen of zij het ook hebben.

Gr. Pin

Reageer