Vraag

Streep en bultjes op piemel

  • 5 June 2019
  • 4 reacties
  • 784 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben 15 jaar een heb nog nooit seks gehad
Dan zou je dus ook geen SOA kunnen krijgen toch?
Maar toch heb ik een best wel dikke rode streep op de achterkant van mn piemel, hij gaat van mn ballen tot mn eikel topje (ik ben onbesneden)
Ook zitten er daaromheen allemaal kleine huidskleurige bultjes, iets groter dan kippenvel
Wat is dit en hoe kom ik ervan af?
Ik wil het liefst niet naar de huisarts ofzo
Thnx alvast!

4 reacties

Hey, wat vervelend.
Ik zou zo niet weten wat het zou kunnen zijn. Zouden die bultjes haarzakjes kunnen zijn of heb je dat al uitgesloten?
Ik weet ook niet hoe die rode streep daar komt.
Toen ik elf jaar oud was heb ik Lymfagitis (verstopte lymfevaten, dat kan een oorzaak zijn van bloedvergiftiging, maar ik was er gelukkig écht net op tijd bij) gehad als gevolg van een bacteriële infectie bij een wond. Over mijn benen liepen toen rode strepen die verbonden waren met rode vlekken. Deze strepen werden steeds dikker. De artsen op de 1e hulp gaven mij antibiotica die binnen 24 uur werkte.
Zij constanteerden dit door bij mijn liezen te voelen naar bultjes/bobbeltjes (inwendig). Als je dit test; je hebt er sowieso een: je bot. Ik zeg dit omdat een maat van mij hierdoor in de stress schoot.
Nu zeg ik NIET dat jij dit hebt. Ik wil hier alleen mee zeggen dat het verstandig is om WEL je huisarts te raadplegen als je iets niet vertrouwd. Dit kan samen met je ouders, maar ook alleen als dat liever hebt. ALS het kwaadaardig is kun je er beter te vroeg dan te laat bij zijn.
Ik hoop voor je dat het geen kwaad kan.

Groetjes Remco
als je scheert kan het scheerirritatie zijn. heb ik ook soms
Tenzij die dingen recent zijn, zou ik mij persoonlijk erg veel zorgen daarover maken.
Die streep zou een verkleuring van de huid zijn en die bultjes op de rand van de eikel zijn zelfs vrij gebruikelijk.
Daar kun je niet enorm veel aan doen, hoewel het eventueel nog verwijderd kan worden met een cosmetische ingreep.
@MensPersoon is het dan erg of niet?
Ik heb het al best lang, ik dacht het gaat wel over maar dat gaat het dus niet.
Ik scheer me trouwens niet, ik weet niet echt wat het voordeel daarvan is

Reageer