Ik ruik elkedag uit mijn mond. Het belemmert echt mijn sociale leven.
Zodra ik een tijdje (zeg maar kwartier) even niks eet/drink dan ga ik énorm uit mijn mond stinken.
Een zure lucht net zo'n lucht als dat je net wakker word.
Voor de duidelijkheid: ik poets 3x per dag mijn tanden + tong en daarna neem ik suikervrije kauwgom.
Op school hebben we maar 2x pauze en kauwgom mag niet want dan moet je 100x opschrijven ''ik mag geen kauwgom in de klas.''
Maarja, soms doe ik dat liever dan stinken.
Ik zeg tegen de leraar dat het echt nodig is en dat ik geen kauwgom voor de lol neem maar dan nog mag het niet.
Ik heb het tegen de tandarts verteld hij zei: ''niks aan te doen, ik heb er zelf ook last van.'' Ik dacht echt van wtf?
en dat ik een tongschraper moest gebruiken terwijl ik die al jaren gebruik.
Ik koop elke week nieuwe tandenborstels, gelukkig zijn die hartstikke goedkoop maar of dat helpt?
Ik durf zowat tegen niemand te praten, dan zullen ze het sws ruiken.
Vaak ruik ik mijzelf al laat staan anderen.
Mijn ex vriend zei ook altijd dat ik extreem uit mijn mond stonk.
Maar nu het mijn ex is kan ik het niet meer vragen.
Ik was op het werk en ik nam gewoon een tube tandpasta mee + tandenborstel en ging daar rustig mijn tanden poetsen.
Mijn baas zei ''wat ben jij nou aan't doen?'' ik moet nog steeds lachen als ik eraan terug denk.
Maar leuk is het niet het is een serieus probleem.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Hoe kan dit?
Hebben meerdere er last van?
Wat doe je eraan?
Als iemand uit zijn mond stinkt, zou jij het dan eerlijk tegen diegene zeggen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Je adem ruikt niet zo fris. Dat is vervelend. Het lijkt me nuttig om de huisarts te raadplegen. Misschien ligt de geur niet aan een gebrek aan mondhygiëne, maar aan iets anders.
Groetjes
Kenshin
Je adem ruikt niet zo fris. Dat is vervelend. Het lijkt me nuttig om de huisarts te raadplegen. Misschien ligt de geur niet aan een gebrek aan mondhygiëne, maar aan iets anders.
Groetjes
Kenshin
Ik denk dat het ook verstandig is om je huisarts te bezoeken.
Als jij er zelf niets aan kunt doen lijkt mij dat je beste optie.
Als jij er zelf niets aan kunt doen lijkt mij dat je beste optie.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.