stijve penis zwembad

  • 22 April 2022
  • 8 reacties
  • 2077 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Laatst ging ik zwemmen bij een zwembad  maar daarna  ging ik omkleden maar ik had een stijve ik kon er niets aan doen maar blijkbaar zat ik bij zo’n openbare hokje waar veel mensen in kunnen en toen kwamen er 4 meisjes binnen en die zagen dat dus en toen zeiden ze dingen erover enz en moesten lachen maar nu ben ik bang dat ik ze weer tegen kom wat moet ik doen ? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Appel146 ,

die meisjes hebben vast nog nooit zo'n mooie piemel als die van jou gezien en dan gaan meisjes altijd giechelen. Heb ik ook wel eens als ik met mijn broers op het naaktstrand loop.

Maak je er niet druk om. Niks mis met jouw piemel, denk ik, want ik heb 'm natuurlijk niet gezien of misschien wel en wist ik niet dat jij het was die daar in zijn blootje liep.... Btw, ik heb nog nooit een leuke jongen gezien met een lelijke piemel. Ik vind ze allemaal wel mooi en iets hebben.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 1
Badge +1

Ja maar ik stond daar wel echt helemaal naakt dus ja het was wel heel ongemakkelijk 

 

Maar dus toen ze dat zagen gingen ze eruit en toen hoorde ik ze later zeggen zag je dat en ze zeiden ook hij zag er echt mooi uit 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Appel146 ,

 

ja, omdat je het niet verwacht had, was je misschien zelf een beetje geschrokken, maar je hoeft je sws niet te schamen voor je piemel.

Ik ben ook wel eens op mijn rug liggend op het naaktstrand in slaap gevallen en toen had ik ook een stijve gekregen. Toen hadden ook wel meisjes en andere jongens er naar staan kijken zei mijn broer. Hij zag het toen hij uit het water kwam en heeft toen iets over mijn piemel gelegd en me wakker gemaakt.

Het was idd ook wel een beetje ongemakkelijk, omdat die jongens en meisjes in de buurt zaten en toen bleven kijken, ook toen ik opstond, maar toen was mijn piemel gelukkig al weer bijna helemaal slap.

Zelf zie ik ook wel eens jongens of jongere kinderen met een stijve of half stijve op het naaktstrand en dan kijk ik ook wel eens naar hun piemel, maar ik ga ze er nooit mee pesten..

Als ik jou was zou ik gewoon doen alsof er niks aan de hand is geweest en lekker gaan zwemmen als zoiets nog eens gebeurt. Het kan iedereen overkomen. Je kunt ook in een klein hokje omkleden als die er zijn.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 1
Badge +1

Heb je ooit gehad dat iemand er geil van werd en hoe groot is de jouwe en wat is leeftijd 

Reputatie 3
Badge +2

@Appel146 fijn toch dat ze zeiden dat ie er mooi uitziet!

Snap wel dat je het spannend vind om ze weer tegen te komen maar na zon compliment kun je er misschien wel vanuit gaan dat ze het zelf best interessant vonden denk ik. Hoe oud ben je en waren de meisjes van jou leeftijd?

ben je onzeker over je piemel slap/stijf?

 

Reputatie 2
Badge +4

Laatst ging ik zwemmen bij een zwembad  maar daarna  ging ik omkleden maar ik had een stijve ik kon er niets aan doen maar blijkbaar zat ik bij zo’n openbare hokje waar veel mensen in kunnen en toen kwamen er 4 meisjes binnen en die zagen dat dus en toen zeiden ze dingen erover enz en moesten lachen maar nu ben ik bang dat ik ze weer tegen kom wat moet ik doen ? 

Ik had een soortgelijke ervaring maar dan met 8 meisjes  in Spanje in een soort heel groot zwemparadijs als iemand uitleg erover wil moeten jullie het maar ff zeggen 

Das niet leuk natuurlijk, maar kon je letterlijk verstaan dat ze het over jou hadden? Soms lijkt dat alleen zo? Omdat je je al schaamt? Dat hoeft natuurlijk niet! 

Badge

Ik had een soortgelijke ervaring maar dan met 8 meisjes  in Spanje in een soort heel groot zwemparadijs als iemand uitleg erover wil moeten jullie het maar ff zeggen 

 zeg alsjeblief wil het graag weten

​​​​​​​ -onnodige quote verwijderd-

Reageer