Vraag

stijve bij de dokter

  • 31 May 2023
  • 18 reacties
  • 2332 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een jongen van 14 jaar.

 

Een week geleden ofzo moest ik naar de dokter omdat ik iets had aan mijn piemel. Ik moest alles uittrekken en hij ging dan zoeken wat er mis was. Ik snapte al niet dat ik zelfs men T-shirt moest uit doen maar daar zal wel een reden voor zijn. Het ding is toen hij aan het onderzoeken was kreeg ik een stijve. En ik denk niet dat het was omdat hij eraan zat maar omdat het zolang duurde hij heeft namelijk 8 tot 10 min aan het onderzoeken geweest. Toen men piemel stijf stond bleef hij nog zo'n 3 min voelen. Nu moet ik morgen terug maar ben bang dat ik weer een stijve krijg heeft iemand hier tips voor?

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Wat heb je dan als ik vragen mag. En voor je weer gaat even goed aftrekken misschien krijg je dan geen stijve

Reputatie 5
Badge +4

dat je een stijve kan krijgen begrijpt de dokter denk ik ook wel. hij zal het vast niet raar vinden.

Badge

Wat heb je dan als ik vragen mag. En voor je weer gaat even goed aftrekken misschien krijg je dan geen stijve

Maar dat doet zeer daarom ga ik naar daar en hij maakt zoon bewegingen da zegmaar het zelfde efect heeft anders kan hij niet weten wat er mis is zegt hij dat is eigenlijk hetbgene waar ik mee zit

 

Reputatie 7
Badge +5

Oke en dat wat de dokter doet doet dat ook pijn?

Badge

Nee

Niet echt

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anoniemlpodb,

 

ik snap dat de dokter je even wilt onderzoeken, maar ik snap niet dat je dan dus helemaal bloot moet zijn en wat ik ook niet snap is dat het ‘onderzoek’ zo lang moest duren….

 

Ik bdl hij had jou even kunnen vragen en desnoods voor laten doen bij welke beweging je pijn voelde, maar zelfs dat lijkt me al op het randje, maar ok.

Hopelijk weet je nu wat er aan de hand is of gaat ie dat de volgende keer verder onderzoeken...en wat zou ik me daar bij voor moeten stellen….

Ik heb er een beetje een raar gevoel bij.

 

Ik ben zelf een keertje bij de dokter geweest omdat ik dacht dat ik misschien een SOA had nadat ik met een andere jongen zonder condoom gepijpt had. Toen vroeg de dokter natuurlijk naar wanneer en wat en hoe we het gedaan hadden en na het verhaal vroeg hij of ik ook iets gezien of gemerkt had aan mijn piemel en ik had een beetje troebele urine gehad en verder niks. Hij vroeg of ik ook ‘afscheiding’ had gehad en ik wist niet wat hij bedoelde en toen legde hij het verder uit, of er 'viezigheid’ uit mijn piemel was gekomen...nou behalve die troebel urine niks, maar hij vroeg of hij het even mocht checken en toen vroeg ie of ik mijn spijkerbroek even los wou doe en een beetje wilde laten zakken en toen vertelde hij dat hij even in mijn onderbroek wilde kijken en kijken of hij iets 'geks’ kon vinden.

Het onderzoek heeft misschien 20 seconden geduurd… hij had mijn velletje terug gedaan en even 2 keer langzaam zo'n soort trekbeweging gemaakt om te zien of er iets uit kwam en dat was niet en toen was het klaar.

 

Ik had wsch een blaasontsteking zei hij en hij vroeg of ik wilde plassen en kreeg een potje mee naar huis, maar ik zei, ik kan nu wel even plassen en toen heb ik in de wc bij de dokter in dat potje geplast en hij heeft er toen een soort teststrip in gedaan, het was blaasontsteking en toen had ik antibiotica gekregen en was alles opgelost. Dus, ik bedoel maar, bij mij duurde het nog geen minuut en bij jou zat ie aan jouw stijve piemel te trekken…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

denk aan nicocado avocado dat moet wel werken

Badge

Ik vind het zelf ook raar daarom zet ik het hier op het forum volgens hem moet ik nog 3 keer op controle bij hem gaan ik weet niet of ik het wel zou doen

Badge

Hey ik kom net terug van 1 van de 3 controles ik voel me er echt niet meer goed bij om nasr de dokter te gaan hij doet altyd hetzelfde alleen deze keer moest ik voordoen wanneer het zeer deed voor zijn neus ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen help me

 

Reputatie 7
Badge +17

Hier kun je vinden wat je moet doen als je klachten hebt over je huisarts:

https://www.thuisarts.nl/klachten-over-huisarts

Je moet dit wel met je ouders bespreken.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anoniemlpodb,

 

als ik het goed begrepen heb voel je af en toe pijn als je je aftrekt, maar waar doet het dan pijn?

 

Sommige jongens hebben een (te) nauwe voorhuid en dat kan misschien een reden zijn of als je toompje te kort is, dan kan dat een beetje vervelend voelen en pijn geven en zo zijn er nog wel dingen die pijn kunnen geven.

 

Ik heb wat linkjes hieronder neergezet. Sommige gaan we over vrijen, maar misschien herken je wel dingen die je zelf ook hebt tijdens het aftrekken.

Ik weet niet hoe vaak je aftrekt, want soms als je het vaak doet kan het een beetje rood worden aan je eikel of velletje en een beetje gevoelig zijn. Dan helpt het misschien om even een paar dagen niet af te trekken of wat zalf op zo'n schraal plekje te doen.

Ben je besneden of niet en kun je je voorhuid wel makkelijk naar beneden doen over je eikel.

Kun je je eikel wel goed schoonmaken of is je voorhuid te strak, want soms kan het gaan irriteren als je dat randje niet goed schoon kan houden.

Wat doet de huisarts nu met jouw piemel? Echt aftrekken of alleen voelen.

Heb je het zelf altijd als je aftrekt dat het pijn doet? Is het dan tijdens het aftrekken of als je klaarkomt?

Sorry voor alle vragen. Ik probeer ook maar om erachter te komen wat het is.

 

Als je je niet fijn voelt bij wat de huisarts doet, kun je dan naar een andere huisarts of is er alleen maar die ene huisarts in jouw praktijk?

 

Misschien kun je jouw 'pijnprobleempje’ uitleggen aan een deskundige van sense.info en kan die er iets over zeggen en kun je bij sense zelfs langs. Kijk maar eens op hun site hoe dat werkt. Je kunt geloof ik, bellen, mailen en chatten of een afsprak maken. Klik maar op het linkje om meer te weten te komen:

https://sense.info/nl/hulp-advies

 

De andere linkjes gaan meer over pijnklachten, nou ja, kijk maar even:

https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/pijn-tijdens-de-seks-jongens

https://sense.info/nl/je-lichaam/jongenslichaam/eikel-en-voorhuid

https://www.allesoverseks.be/pijn-bij-het-vrijen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

PS ook wel een goeie tip van @tim16 

Badge

Hey vandaag had ik mijn 2 de conrole deze keer wast het in het begin weer zoals anders totdat hij een tube met glijmiddel pakte eerst was hij de fapbeweging bij mij aan het maken en daarna moest ik ik had geen pijn door het glijmiddel denk ik maar nu ben ik aan het denken zou ik dan de volgende controle ook gaan oja deze keer hadk mijn moeder mee omdat ik een beetje bang was zij moest in de wachtkamer w8en 

 

 

Ik weet wel zeker dat hij dit doet om je te helpen en niet omdat hij foute bedoelingen heeft. Ik snap dat het ongemakkelijk is.

Badge

Ik weet zeker dat hij geen goede bedoeling heeft hij heeft me vandaag de derde controle een heletijd aan het aftrekken geweest maar omdat ik eerst zonder het glijmiddel nog pijjn had moet ik volgende week weer 3 controles laten doen vandaag duurde men bezoekje 20 min waarvan hij mij er 15 min van heeft afgetrokken tot ik klaarkwam dit kan denk ik niet en volgens mij is het het best dat ik ermee naar de politie stap maar ik durf niet

 

Reputatie 7
Badge +5

Misschien kun je een mail naar de politie sturen en daarin je verhaal vertellen kijken wat zij zeggen

Badge

Vandaag pakte hij een dildo en ging hij uitleggen wat er mis kon zijn ik snapte dit niet hij legde nog een keer uit ik snapte het nog niet toen liet hij zijn eigen lul zi3n en legde het uit daarna ik zei maar dat ik het snaptebterwijl dit niet zo was 3n daarna hij hij me weer afgetrokken tot ik klaarkwam maar deze keer kwam ik klaar met gekreun en dat hebben ze in de w8kamer denk ik gehoord aangezien ik hard kreunde

Hij heeft me tijdens het kreunen ook nog gekust dit kan niet ik ben er nu over aan het nadenken om dit aan de politie tenlaten zien

 

Badge

We hebben seks gehad

Reputatie 6
Badge +3

@anoniemlpodb 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Reageer