Vraag

Stemmen

  • 28 January 2018
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik had vroeger toen ik jonger was stemmen in mijn hoofd meestal als ik op bed lag (niet elke avond maar welk vaak) maar die stemmentjes fluisterden/praten of schreewden meestal door elkaar en het klinkt mischien raar maar ik wil die stemmen weer terug want ik wil erachter komen wat ze zeiden ik had het laatst maar dat was voor heel even weet iemand mischien hoe je die stemmen terug krijgt want ik wil er echt meer over te weten komen

5 reacties

Niet om jou de schrik om het hart te jagen, maar stemmen in jouw hoofd horen is over het algemeen geen goed teken
Ik raad jou daarom aan om, wanneer het weer gebeurt, het of aan jouw ouders of aan jouw huisarts te vertellen.
Stemmen in je hoofd zeggen meestal niks, maar het is net als dat je droomt. Je ziet het niet ECHT, je hoort het niet ECHT, je proeft het niet ECHT. Daarom zeggen ze niks. Ze zeggen wat jij denkt of wil wat ze zeggen. Als je in een droom denkt aan paardjes, dan zie je paardjes en hoor je ze.

Als je die stemmen hoort en je luistert denk je toevallig misschien aan iets. Dat zul je dan horen.

Zoals MensPersoon zei is het geen goed teken.

Groetjes,

Geen_Naam
Heyo,

Oké even 1 iets ik ben het een dat het niet "echt" is, maar voor mensen die stemmen horen of hebben gehoord is het wel degelijk echt. Je kan zeggen wat je wilt, maar zo is het.

Zelfde als met dingen zien, die andere niet zien. Is het niet echt, alleen omdat de andere het niet kunnen zien? Of is het wat anders? Je kan het niet bewijzen dat het Fake is, ook al is dat meestal wel het geval.

_____________________________________________
Terug naar de TS.
Je hoorde vroeger stemmen die tegen je praten maar je wist niet precies wat ze zeiden. Dit maakt je dan zo nieuwsgierig dat je ze graag terug wilt om te luisteren naar wat ze zeggen.

Doe dit alsjeblieft NIET. Probeer die stemmen niet weer terug te laten komen. Het is niet juist. Straks zijn ze negatief en maken ze jou ook negatief of dwingen jou om dingen te doen die je niet zelf zou willen doen. Je zal zo veel spijt krijgen dat je ze terug hebt, elke dag constant hoor je ze praten, je wordt gek. Doe het dus niet, laat het zoals het nu is!!

Echt waar, dit wil je niet. Bedenk is zelf wat zullen ze zeggen? Waar hebben ze het over? Heb je daar zelf wel is over na gedacht?

De antwoorden zullen hetzelfde zijn, zoals hierboven al werd verteld gaat het vaak om je eigen gedachtes. Als je ze terug wilt hebben dan kan je zover ik weet 2 dingen doen, maar omdat ik niet wil dat je ze terug krijg, hou ik deze 2 tips voor mezelf

Mijn excuses, maar ik blijf zeggen dat dit absoluut geen goed idee is!

See ya!
Spookyzx
Ja, ik bedoelde het niet op die manier met 'echt'. Ik bedoelde dat je stemmen hoorde op de manier als je dromen ziet, omdat je hoort waar jij aan denkt, maar zoals ik al zei: ik heb er geen ervaring mee en ik ben geen psycholoog, maar ik dacht dat het misschien een toevoeging was.

Stom dat ik dat er niet bij hebt gezet, allemaal, maar dat was ik allemaal vergeten. Sorry! Maar anders kwam ik weer met een hele lap tekst. Misschien toch beter, zo een tekst, omdat alles dan duidelijker is.

DH, zoals Spooky zegt moet je ze niet terugzoeken, omdat ze negatief kunnen zijn, omdat je ook negatieve gebeurtenissen meemaakt, misschien.

Heb je nog een toevoeging, Spooky?


Quote verwijderd door De Kindertelefoon
Heyo,

Geen_Naam,

Oh sorry dan heb ik je verkeerd begrepen, zoals je het nu uitlegt is het duidelijk wat je bedoelt. Ik bedoelde het trouwens ook niet als een aanval op jouw hoor.

En nee ik heb zelf niks meer verder toe te voegen, zoek ze niet op, probeer ook geen manier te vinden, en als ze terug komen zoek dan zo snel mogelijk contact met de huisarts of psycholoog, ze zullen dan misschien niet direct verdwijnen, maar hopelijk hou je er wel controle op.

See ya!
Spookyzx

Reageer