Vraag

Staand plassen

  • 1 August 2018
  • 5 reacties
  • 1897 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo. Dit is mischien een rare vraag, maar hoe plas je staand? Je ritst je gulp open/doet je broek iets omlaag. En dan? Hoever doe je je penis naar buiten. En hoe richt je goed?

(ik heb eigenlijk heel lang gewoon zittend geplast, en soms staand maar dat is dan altijd thuis. Ik wil niet ineens iets raars doen ofzo)

5 reacties

Rits omlaag, je broek en ondergoed een stukje laten zakken.
Volgens is het wel zo handig om je voorhuid naar achter te trekken.
Het is net wat hygiënischer en het is makkelijker bij het richten.
Richten lijkt mij vrij voor de hand liggend, meestal zijn de urinoirs groot genoeg.
Vervolgens wel de eikel droogdeppen.
je pakt je piemel en richt
Hi perenbomen,

als ik een spijkerbroek ofzo aanheb dan doe ik mijn knoopje los en mijn gulp open. Dan duw ik met mijn linkerhand mijn onderbroek naar beneden en haal met mijn rechterhand met piemel en mijn ballen eruit.

Dan met mijn rechter wijsvinger en middelvinger en duim doe ik mijn velletje naar beneden, zodat mijn plasgaatje en soms ook wat meer van mijn eikel bloot is. Dan pak ik mijn piemel iets van halverwege beet met alle vingers aan de onderkant, mijn pink gebogen met mijn pinknagel tegen de zijkant en mijn duim bovenop, net op of onder het randje van mijn eikel en dan richten. Bij een pisbak is het makkelijk, bij een wc moet je wel goed mikken, want soms is de straal wat harder of zachter tijdens het plassen en je wilt niet over de wc plassen natuurlijk.

Dan ff met een papiertje mijn eikel droog deppen en als ik bij een pisbak sta en dus geen papiertje heb, een beetje slingeren met mijn piemel dat de laatste druppeltjes eruit zijn en dan weer eerst onderbroek aan en piemel goed doen, naar links en dan spijkerbroek weer gulp dicht en knoopje dicht.

Bij jogging ofzo gewoon met mijn linkerhand jogging en onderbroek tegelijk naar beneden duwen en dan met mijn rechterhand mijn piemel en ballen eruit halen en dan de rest als hierboven.Ik blijf wel met mijn linkerhand mijn onderbroek/jogging naar beneden drukken, zodat mijn ballen vrij hangen.

Als ik thuis ben en geplast heb, was ik mijn piemel meestal gelijk even onder de kraan van de wastafel. Klinkt misschien raar, maar ik vind een schone piemel wel belangrijk. Dat zouden meer jongens moeten doen, voordat ze zich (door mij) laten pijpen. Alleen onder lauw warm water afspoelen en dan droog ik mijn piemel af met mijn eigen handdoek, dus niet een handdoek voor de gasten :P

Ik haal mijn ballen en piemel er altijd helemaal uit, want ik vind het niet lekker als dat elastiek van mijn onderbroek en eventueel jogging tegen mijn piemel aandrukt tijdens het plassen.

Ik heb nogal een lange voorhuid (weet niet of jij die ook hebt) en als ik die niet naar beneden doe, weet ik niet welke kant ik op ga plassen, dus ja.

Buiten hoeft dat niet per se en dan plas ik ook wel eens zonder mijn voorhuid naar beneden te doen en dan hoef je je piemel ook niet vast te houden, want het maakt toch niet uit waar je dan plast. Beter niet tegen de wind in plassen :)

Soms (ik ga meestal van tevoren, maar ook) plas ik ook wel eens zo onder de douche en dan spoel ik het weg en dan was ik mijn piemel gelijk onder de douche. Btw is was mijn piemel sws altijd onder de douche. Onder de douche hoef je je piemel niet beet te pakken om te richten. Je kunt alle kanten op plassen, nou ja, beter niet vanuit de douche naar de rest van de badkamer, maar dat snapt iedereen.

Btw hoe doe jij het dan nu, als je staat?

Groetjes,
M&M’s
als ik sta doe ik dat zoals ik al zei thuis. Daar do ik mijn onderbroek en broek best ver naar beneden.

Ik vraag dit even voor het geval dat ik straks mijn hele lul me broek uit "gooi" en dat niet gebruikelijk is, weet je wel.

Maar mikken kan ik niet echt. Vooral niet omdat ik niet echt aanvoel wanneer de sterkte van de straal verandert, als dat logisch klinkt
Hi perenbomen,

ok, maar dan sta je gewoon alleen in de wc als je je onderbroek en broek best ver naar beneden doet. Bedoel je dan eigenlijk dat je in je blote billen staat. Das toch niet erg als je alleen bent. Bij een pisbak op school ofzo zou ik dat niet doen.

Ik doe mijn piemel er gwn helemaal uit. Nou ja, ik doe mijn onderbroek en broek aan de voorkant zo laag dat mijn piemel er soort van vanzelf uit komt.

Als ik naast me kijk op school zie ik jongens soms zo krampachtig doen en kun je amper zien dat ze een piemel hebben. Dan zie je nauwelijks een velletje uit hun broek komen en dan ook nog hun hand erom, maar ja, moeten ze zelf weten. Ik hoef ze niet per se te zien, dus. Andere jongens doen gewoon de helft van hun piemel uit hun broek maar dan drukt het elastiek van hun boxer nog wel tegen hun piemel, als je begrijpt wat ik bedoel en sommige weer als mij.

Ik had zopas expres ff goed opgelet, want normaal denk ik er niet bij na wat ik precies doe. Dat gaat automatisch.

Op school zijn toch alleen maar jongens van onze leeftijd, dus maakt mij niet uit of ze mijn piemel zien. Soms bij de bowling ofzo staan er van die mannen die echt naar mijn twin en mij staan te staren en dan doe ik ook niet alles uit mijn broek. Dan gaan ze maar geilen op internetplaatjes ofzo, maar niet op mijn piemel.

Ik kan wel goed mikken in een gewone wc, maar ja, soms komt er ineens nog een beetje wat harder uit op het laatst, als je zo ff denkt dat er nog iets uit moet en je een beetje soort van extra duwt en dan kun je gaan poetsen. Bij zo’n pisbak kun je er bijna niet naast plassen, das easy of mis je die ook wel eens?

Groetjes,
M&M’s

Reageer