spieren kweken HOE?

  • 17 February 2015
  • 11 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik heb een vraag
ik vin mezelf al een lange tijd een slap mietje dys toen steld ik het doel voor mezelf gezet om een wasbordje en sterkere armspieren te krijgen. dus begon ik met pushups en stitup maar het helpt niet hebben jullie trucs die mij kunnen helpen om mijn doel te halen

trouwens dat wasbordje moet mogelijk zijn want ik heb gwn geen lichaamsvet dus daar licht het niet aan

11 reacties

sorry voor spelfouten. mijn telefoon wil niet meewerken
je moet volgens mij ook je dieet aanpassen, je moet voldoende eiwitten binnen krijgen. sommigen nemen altijd een ei mee in hun zak voor de proteïnen! denk aan de GAINZZZ
Hey,

Je moet oeveningen afwisselen.
Er zijn heel veel soorten buikspieroevingen. En armspieroeveningen natuurlijk ook.
Doe verschillende oeveningen en dan steeds iets zwaarder.
Op internet lan je heel veel verschillende oeveningen vinden.

Zprg vooral dat je t vol houd.
Elke dag ene uur trainen klinkt leuk, maar is niet realistisch.
Zorg dat t leuk blijft om te trainen.

En verwacht neit te veel van jezelf.
In een keer t idiale lichaam willen, gaat niet,
Het gaat erom dat je sterker word, neit dat je in een keer een body builder bent.
Gun je lichaam de tijd om te herstellen.

xx
Je moet een goed dieet volgen met voldoende voedingstoffen en eiwitten.
Een goed schema volgen die je ook echt volgt en blijft volgen spieren kweken gebeurt niet in 1 week.
Voer je trainingsschema een paar maanden uit en kijk of er verandering is gekomen.
Zoek online voor een goed dieet en trainingsschema die je kunt volgen
Bj sportscholen kan je goede begeleiding krijgen.
omdat je lichaam nog niet isuitgegroeit moet je extra rekening met je lichaam houden
hey ik wil best wel naar de sportschoolmaar hoe kom ik hiermee aanzetten bij mijn ouders ik ben bang dat ze dan raar gaan reageren ofzo
Hey,
Ze gaan zeker niet anders of raar reageren...als je wilt sporten moet je dat gewoon doen...tis je eigen lichaam...en SPORTEN is GEZOND...doe wat je graag doet...
Veel succes.
Liefs,
Flappykid
Hey,

Je kan gewoon zeggen dat je naar de sportschool wilt omdat je gepraat sterker wilt worden (en misschien contradictie wil trainen?).
T is een normale vraag hoor, ik denk dat je ouders d'r blij mee zullen zijn, veel tieners willen neit sporten.

Succes

xx
Zoals mensen hierboven al zeiden, idd meer eiwitten eten (vlees, ei etc) 
Als je met spiertraning dumbells gebruikt dan kweek je sneller je spieren
Het ligt ook een beetje aan je genen. De een bouwt sneller spiermassa op dan de ander. Mijn lichaam bouwt ook (ongevraagd) zichtbare spieren op. Zonder dat ik het wist en er uberhaupt echt moeite voor had gedaan heb ik hele gespierde knieen gekregen. 
 ik heb n soort dieet, niet echt n dieet mr ik gebruik t voor t trainen. dat moet van mn trainer dus tja
van die shakes haha maar uhm verder gwn naar de sportschool gaan dat doe ik ook, en nu willen zelf s de boys uit me klas niet meer rugbyen of kickboksen ofzo met mij hahahah
Reputatie 2
Badge

Nou ik doe ook gw elke dag planken aan het begin 1 minuut en dan iedere dag 2 seconden ofzo erbij doen dat helpt echt , en trouwens in de groei kweek je veel langzamer spieren dan als je volwassen bent groetjes mij❤️

Reageer