Vraag

spanning in mijn buik

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey allemaal,
Ik heb de laatste tijd een soort spanning in mijn onderbuik. Ik heb pasgeleden gelezen dat dat weleens gebeurt in de puberteit, maar ik weet niet hoe het weg gaat.
Het kan er misschien wat mee te maken hebben dat ik voor het eerst van mn leven verliefd ben op een meisje. Ik ben nog niet ongesteld. Alleen tijdens het masturberen heb ik er geen last van. Maar ik kan moeilijk de hele dag door masturberen om er geen last van te hebben. Iemand die weet hoe ik het kan verzachten?

Xx simonesz

3 reacties

Hey,

Wat vervelend dat je erg veel last hebt van pijn in je onderbuik. Ik lees dat je nog niet ongesteld bent geworden. Kan het soms zijn dat dit menstruatiepijn is? Als dit het zou zijn kun je de pijn proberen te verzachten door het gebruik van bijvoorbeeld een warme kruik, leg deze op je buik of onderrug. Het zal zorgen voor verlichting van de pijn. Ook kunnen verschillende yoga oefeningen helpen, die kun je vinden door even te zoeken op Google naar oefeningen die helpen tegen menstruatiepijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr.

Jack
Badge
Hoelang heb je al last van de pijn in je buik?
Hoelang heb je al last van de pijn in je buik?

Ik weet niet precies, @Who am i . Ongeveer iets van 2 weken ofzo?

Xx simonesz

Reageer