Vraag

snijwonden met make up

  • 8 September 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben Kitty, ik snij me zelf (zie mijn andere berichten), maar goed nu heb ik me zelf vanmorgen gesneden maar nu heb ik het probleem dat je dat dalijk bij gym kan zien. En het word weer warmer van de week. Dus geen truien weer. Ik heb gelezen dat je er make up op kan doen maar ook gelezen dat dat kan gaan ontsteken. Vanaf waneer kan ik er make up opdoen? Of weet iemand iets anders? (Meeste gaat niet) (armband kan niet want het is te versprijt) (verband valt te veel op).
Groetjes Kitty.

1 reactie

Heyo,

Make up op een open wond, of op een wond die net dicht is doen is heel slecht. Dit kan gaan ontsteken, irriteren.

Je zal pas make up erop kunnen doen, als het litteken zo goed als dicht is. Wanneer dat dicht is ligt eraan hoe diep je snijdt. Mijn oude littekens waren pas naar een paar maanden dicht. Ze waren niet meer rood/roze.

De vraag die je dan misschien hier na gaat afvragen, hoe kan ik ze dan verbergen? Lange mouwen, en lange broek dragen. Bandjes dragen. Alhoewel je die vaak moet afdoen tijdens gym. Je kan ook verband er om heen doen en vertellen dat je bent gevallen.

Dat was altijd mijn smoes. Ik deed verband om en vertelde dat ik tijdens het fietsen was gevallen in prikkeldraad.

Tegenwoordig boeit het me eigenlijk helemaal niks meer. En die mensen die me dan gek aan kijken, dan heb ik zoiets van: " Ja ik snij mezelf, Ja ik heb littekens, en nee het boeit me niet wat jij ervan vindt, en nee ik wil er ook niet over praten."

See ya!
Spookyzx.

Reageer