Vraag

snel en vaak moe mentaal en fysiek?

  • 2 February 2020
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is het normaal om echt maar iets heel kleins te doen zoals bijvoorbeeld even je bureau een beetje op te ruimen of naar de winkel  te gaan en dan helemaal compleet uitgeput te zijn, vooral emotioneel en mentaal, maar ook fysiek en dan bedoel ik niet dat ik sta te hijgen ofzo. Gewoon het gevoel dat je moe bent, alsof je wilt slapen.  Als ik na school thuis kom, 15 min beneden ben, mijn kamer een beetje opruim, even wat huiswerk maak. 

Ik weet gewoon niet of dit normaal is. Het is niet alsof ik geen conditie heb ofzo, ik sport genoeg, eet redelijk gezond. 

Is dit normaal?

Xx me.


1 reactie

Heyo,

Het is niet helemaal normaal dat je zo snel moe en uitgeput bent. Als je een depressie hebt of depressieve gedachten dan kan het zijn dat je er door erg snel moe wordt.

Er zijn natuurlijk ook nog andere mogelijkheden, bijvoorbeeld dat je momenteel te veel dingen tegelijk moet doen. En dat je daardoor dus erg moe wordt. Of je het is nog iets anders.

Je zou naar de huisarts kunnen gaan om dit te bespreken. Hij/Zij weet vast wel wat het is, en kan je misschien wel iets geven ervoor.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer