Skip to main content
Eum.... ik weet niet zeker en kan me niet meer zo goed herinneren of ik met een klein m i ni scheermesje van mij eumm.. hoe zal ik het zeggen... bij dit zeg ik dat ik een meisje ben En ik zeg nog steeds niet of ik een meisje of jongen ben.. maar goed bij dit ben ik een meisje.. en ik was effe lekker een warme douche aan het nemen en mijn haren aan het wassen enzo, en ik wilde eventjes gewoon mijn.. je weet wel haar beneden wat halen enzo, en heeeeeelll misschien ben ik zonder dat ik wist dat er een klein sneetje was op de linker beneden lip.. en voelde toen niet, vorige week was het en ik voel pas vandaag dat er wat pijn deed beneden bij mijn linker beneden lip als je snapt wat ik ermee bedoel.. en ik voel het nu pas... ik snap dat niet ten eerste.. want pas vandaag of eigenlijk gister op koningsdag op de fiets..

EN heb helaas gechekt of het een sneetje was...

EN jaaaaa hoor🙄😑☹️... dat was inderdaad een sneetje.. wel licht maar doet wat zeer.. en heeft iemand tips om het zonder die detol waarvan je ook voor je ontstokennoor dat kan laten genezen enzo door maar eennpaar druppeltjes te doen, want dat is al een tijd gelden dat het niet meer word verkocht omdat er een gevaarlijk stofje inzit enzo..

Zodat ik misschien iets anders gebruik on het een beetje te ontsmetten enzo..

EN zal ik een kleine pleistertje op doen?

Laat graag in de comments acht of je iets weet erop ,o dat ik die detol druppeltjes niet ga gebruiken?

En ik zal toch eerlijk toe geven.. ik heb een mini flesje die ik overal mee neem voor de zekerheid enzo.. en heb met een klein wcpapiertje een miniproppje ervan gemaakt en heb 2drupjes erop gebruikt en heb mijn beneden onder lip het een beetje gereinigd met het deppen erop...

Hopelijk dat ik geen spijt ervan zal hebben ofzo.. ben een beetje bang dat zelfs met 2druppjes en het deppen en een probleem zal zijn voor in mijn bloed enzo.. hopelijk niet van wezen dat het zo is ofzo..

Maar dat is meer het enige wat het kan reinigen van mijn wondjes enzo..

Wat moet ik nu doen? Help .. ..

EN blijkbaar zullen waarschijnlijk sommige van jullie zeggen van dat ik nergens zorgen er hoef te maken enzo.. etc.

Maar toch, ben wel een beetje bang ervoor als ik toch die de tol druppeltjes had gebruikt en gedept om mijn wondje wat te reinigen enzo.
Alvast mijn excuses voor het geval dat ik iets verkeerd begrepen heb, maar je toppic is een tikje... warrig.

In ieder geval, je hebt een scheerwondje opgelopen.

Geen probleem hoor, dat hoef je op zich niet te behandelen, zolang je het maar schoon houdt.

Je stond onder de douche, dus dat zal niet echt een probleem zijn.

Ja, je zou ontsmettingsmiddel kunnen gebruiken (dat is meestal gewoon een middel op basis van een alcohol), maar dat had je eigenlijk destijds moeten doen.

Ik weet niet of dat nu nog effect heeft.

Je wilt namelijk iets voorkomen niet genezen.

Een pleister lijkt mij wel een beetje overkill, gezien een scheerwondje meestal niet zo groot is en in een dag of twee al genezen is.
O oke.

Tjaaa.....

Ik kan niks eraan doen dat sommige titels niet erg zo goed bij iets passen wat ik wil zeggen erin..

Omaar mijn leven echt koekkoek is snap ik gewoon DINNGEN niet meer wat ik wil zeggen ermee of gewoon wat wil zeggen.

Sorry
Je titel is niets mis mee hoor, je bericht is gewoon wat onoverzichtelijk.

De tips van MensPersoon lijken me heel goed. Aangezien het op je lip is en van een paar dagen oud kun je dit het beste gewoon gerust laten.

Als het plots echt raar begint te voelen/eruit begint te zien zou je er eens meenaar de huisarts kunnen gaan, maar het lijkt me sterk dat dat zal nodig zijn.

Groetjes

Lot

Reageer