Slecht nieuws gekregen :(

  • 7 October 2018
  • 9 reacties
  • 199 Bekeken

Badge
Hallo.

Ik moest eergisteren naar de dokter.
Ze kwam aan met dat ik niet genoeg woog, 40 kilo te weinig.
Daar bij kwam dus ook een onderzoek, uit dat onderzoek blijkt dat ik Dahbovuh heb, het blijkt een hele zeldzame ziekte te zijn of zo iets. Ik kon niks vinden op het internet over Dahbovuh.

9 reacties

je hebt het nieuws gekregen waar je nou net niet op hoopte maar je kunt er op dit moment niks aan doen! Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel! Geniet van je leven!
Badge
je hebt het nieuws gekregen waar je nou net niet op hoopte maar je kunt er op dit moment niks aan doen! Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel! Geniet van je leven!
De dokter zie dat het iets is wat je in een keer krijgt en dat het niet weg gaat.

je hebt het nieuws gekregen waar je nou net niet op hoopte maar je kunt er op dit moment niks aan doen! Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel! Geniet van je leven!De dokter zie dat het iets is wat je in een keer krijgt en dat het niet weg gaat.

Ja klopt je kreeg het in een keer, wanneer weet je niet misschien wel toen je geboren werd! Je hebt er mee te leven!
Badge


je hebt het nieuws gekregen waar je nou net niet op hoopte maar je kunt er op dit moment niks aan doen! Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel! Geniet van je leven!De dokter zie dat het iets is wat je in een keer krijgt en dat het niet weg gaat.
Ja klopt je kreeg het in een keer, wanneer weet je niet misschien wel toen je geboren werd! Je hebt er mee te leven!

Wow lekker barbaars zeg.
Zit ik met een dodelijke ziekte.
Ik heb ook zwaar ondergewicht (ik kan ook niet aankomen) maar ik ben zo mijn heele leven en mijn huisarts weet dat en ziet het niet als probleem.

Wel erg dat je wel iets hebt waar het aan licht. Beetje jammer dat de dochters niet goed hebben uitgelegd wat het is en dat je dit dus moest googlen (googlen kan ik zoizo afraden wand als je Google moet geloven dan ga je meteen dood.... Ookal is er niks aan de hand...)

Ik raad je aan als je de dochters weer ziet dit te vraagen of je huisarts te bezoeken en het daar te vraagen je verdient duidelijkheid maar ik neem. Aan dat het niet heel erg is wand anders hadden ze dat wel meteen verteld en meteen active ondernomen dus maak je voral geen zorgen👍🏻❤️

Suc6❤️
Kun je niet met jouw (huis)arts iets regelen?
Een afspraak met een diëtist bijvoorbeeld, misschien kan die jou helpen met aankomen.

"Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel!"
Nouja, dat je leeft zegt ook weinig...
Je kunt al besmet zijn met HIV bij je geboorte, wat betekent dat ook jij je er zorgen over moet maken....

Is de ziekte ook onder een andere naam bekend, of zei je dokter er nog iets over?
Het feit dat het niet bekend genoeg is voor een online documentatie, maar wel bekend genoeg is voor een diagnose is opvallend.
heyo,

als jij je er zorgen om maakt kan je het beste nog een afspraak maken met je dokter en even rustig met hem stappen gaan bespreken wat het precies is, hoe ga je ermee om en wat wel en niet te doen.

google is best gevaarlijk en kan je heel vaak een verkeerd beeld geven van dingen dus raad ik eigenlijk ook af.
jammer dat het niet weg gaat en hoop dat je een goede manier vind om er mee om te gaan.
kan jij hier met iemand over praten dat dit je ook even helpt?

daarnaast ben ik het wel met je eens dat het best wel ruw klonk van frieslandboppe maar hoop dat hij het niet zo bedoelde.

veel succes en sterkte!

ronald
Badge
Kun je niet met jouw (huis)arts iets regelen?
Een afspraak met een diëtist bijvoorbeeld, misschien kan die jou helpen met aankomen.

"Je hebt deze ziekte al sinds je geboorte en je leeft nog steeds, dat betekend dat je je niet druk hoeft te maken want dat doen de dokters wel!"
Nouja, dat je leeft zegt ook weinig...
Je kunt al besmet zijn met HIV bij je geboorte, wat betekent dat ook jij je er zorgen over moet maken....

Is de ziekte ook onder een andere naam bekend, of zei je dokter er nog iets over?
Het feit dat het niet bekend genoeg is voor een online documentatie, maar wel bekend genoeg is voor een diagnose is opvallend.

Nee de Dokter heeft er niet een andere naam benoemd
hey

ik had al gereageerd maar even kleine toevoeging

ik heb gegoogled naar dahbovuh, niks te vinden wat ik enorm apart vind dan
toen ben ik naar Huisarts.nl gegaan en daar gezocht: niks
ziekenhuizen site: niks

nergens is ook meer 1 tekst te vinden over deze ziekte:dahbovuh

dan wil ik niet gemeen zijn of iets maar
weet je zeker dat de ziekte zo heet?

Reageer